چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه: - اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل - خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب - کار گروهی در هنگام امتحان - حرف زدن بدون تکون خوردن لب !
سه روزه از کمر درد هلاکم هیشکی نیومد بگه خرت به چند مَن! امروز پاشدم آماده شدم برم دکتر بابام میگه: کجا میری؟ میگم: دکتر میگه: اونوخ چرا اینقد عطر زدی به خودت؟! ینی اگه فک کنین یه کلوم پرسید چه مرگته میخوای بری دکتر! ابدااااا خواستم از همین تریبون از توجهشون(البته به بوی عطرم) تشکر ویژه کنم))
تو از این دشت خشک تشنه روزی کوچ خواهی کرد و اشک من ترا بدرود خواهد گفت. نگاهت تلخ و افسرده است. دلت را خار خار نا امیدی سخت آزرده است. غم این نابسامانی همه توش وتوانت را زتن برده است. تو با خون و عرق این جنگل پژمرده را رنگ و رمق دادی. تو با دست تهی با آن همه طوفان بنیان کن در افتادی. تو را کوچیدن از این خاک ،دل بر کندن از جان است. تو را با برگ برگ این چمن پیوند پنهان است. تو را این ابر ظلمت گستر بی رحم بی باران تو را این خشکسالی های پی در پی تو را از نیمه ره بر گشتن یاران تو را تزویر غمخواران ز پا افکند تو را هنگامه شوم شغالان بانگ بی تعطیل زاغان در ستوه آورد. تو با پیشانی پاک نجیب خویش که از آن سوی گندمزار طلوع با شکوهش خوشتر از صد تاج خورشید است تو با آن گونه های سوخته از آفتاب دشت تو با آن چهره افروخته از آتش غیرت که در چشمان من والاتر از صد جام جمشید است تو با چشمان غمباری که روزی چشمه جوشان شادی بود و اینک حسرت و افسوس بر آن سایه افکنده ست خواهی رفت. و اشک من ترا بدروردخواهد گفت
آخه منه بیچاره از کجا بدونم همسر جان میره یه جای دیگه از تو لب تاپ پیگیر همه مسائل هست ........... ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا : ای خدا در جمله مستتر بود .