یافتن پست: #بد

saman
saman
در CARLO
 چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
 - اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل
 - خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب
 - کار گروهی در هنگام امتحان
 - حرف زدن بدون تکون خوردن لب !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 17:23
+6
saman
saman
در CARLO
 بدترین شکستمو وقتی خوردم که با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم
 ولی دیدم گوشیم شارژ نداره …
 هنوز کمر راست نکردم !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 17:04
+4
saman
saman
در CARLO
سه روزه از کمر درد هلاکم
هیشکی نیومد بگه خرت به چند مَن!
امروز پاشدم آماده شدم برم دکتر
بابام میگه: کجا میری؟
میگم: دکتر
میگه: اونوخ چرا اینقد عطر زدی به خودت؟!
ینی اگه فک کنین یه کلوم پرسید چه مرگته میخوای بری دکتر! ابدااااا
خواستم از همین تریبون از توجهشون(البته به بوی عطرم) تشکر ویژه کنم:)))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:42
+7
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
تو از این دشت خشک تشنه روزی کوچ خواهی کرد
و اشک من ترا بدرود خواهد گفت.
نگاهت تلخ و افسرده است.
دلت را خار خار نا امیدی سخت آزرده است.
غم این نابسامانی همه توش وتوانت را زتن برده است.

تو با خون و عرق این جنگل پژمرده را رنگ و رمق دادی.
تو با دست تهی با آن همه طوفان بنیان کن در افتادی.
تو را کوچیدن از این خاک ،دل بر کندن از جان است.
تو را با برگ برگ این چمن پیوند پنهان است.
تو را این ابر ظلمت گستر بی رحم بی باران
تو را این خشکسالی های پی در پی
تو را از نیمه ره بر گشتن یاران
تو را تزویر غمخواران ز پا افکند
تو را هنگامه شوم شغالان
بانگ بی تعطیل زاغان
در ستوه آورد.
تو با پیشانی پاک نجیب خویش
که از آن سوی گندمزار
طلوع با شکوهش خوشتر از صد تاج خورشید است
تو با آن گونه های سوخته از آفتاب دشت
تو با آن چهره افروخته از آتش غیرت
که در چشمان من والاتر از صد جام جمشید است
تو با چشمان غمباری
که روزی چشمه جوشان شادی بود
و اینک حسرت و افسوس بر آن سایه افکنده ست
خواهی رفت.
و اشک من ترا بدروردخواهد گفت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:35
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
14 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:15
+6
انقدر بد شانسم که دیشبی احسان علیخانی زنگ زد خونمون منو برایه ویژه برنامه عید فطر تو ماه عسل دعوت کرد موضوشم اینه
بدشانس ترین ایرانی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:08 توسط Mobile
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/29 - 15:05]
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 15:01
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 14:25
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 14:05
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
انقدر از اين پسرايي که ميخوان تو اينترنت مخ دخترا رو بزنن بدم مياد {-4-}{-6-}{-15-}
دختر خانومايي که موافقن شمارشونو بزارن در موردش حرف بزنيم {-26-}{-44-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/29 - 12:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ