`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم
چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم !
در CARLO
بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو !من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم
چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم !











dardam morafeyine bi darde
1392/04/17 - 14:17چرا همه فك ميكنن اوني كه مرفحه بي درد هرچي مشهورترباشي پولدارتر پردردتري تنهاتري اخه كسي توروبراخودت نمياد همش ميشي فيدبك نيازمردم اشتباه نكن
1392/04/17 - 14:19na man shokhi kardam
1392/04/17 - 14:22ama masale ine ke
nemidonam masale chie
خب چرا اعتمادنميكني بهم جريانتوبگي قول ميدم محرمالاسرارباشم:دي
1392/04/17 - 14:23jariane khasi nis akhe
1392/04/17 - 14:34