یافتن پست: #بد

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو !
من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم
چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم !
23 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بدترین ظلم هایی که "عطرها" و "آهنگها" به ما میکنن اینه که ،

بدون اجازه گرفتن ، هـُــــلمون میدن وسط خاطرات !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:44
+4
behzad
behzad
مهمه که بدونی
ظرافت می خواهد
بلدی می خواهد
زن ها به نحوه ی جدا شدن حساسند
به آخرین تصویری که از شما در ذهن دارند
.
.
.
مراقب باش
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:39
+4
NeDa
NeDa
از جمله چیزایی که منو به لبخند میاره اینه که یکی فقط و فقط و فقط بدی ها رو ببینه و هی فرط و زرت بروم بیاره،در چنین شرایطی عمرن که از خوبی ها حرفی بزنم که یه وقت خدایی نکرده طرف وقتی که خستش شد نره گورشو گم کنه: | انتر هم فوش خوبی: |اماکافی نی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا...
دلم را کسانی میشکنند که هرگز راضی به شکستن دلشان نبودم...
از آدمهایت نمیگذرم...
از دل سنگشان...
از جنبه نداشته شان...
از تمام خوبی هایی که دلشان را زد...
خدایا...
از خودم هم نمیگذرم...
حق من این همه مهربان بودن و احساس داشتن نبود...
حق من این همه تنهایی نبود...
خدایا من با آدمهایت بد نبودم ولی بد کردند... :(
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخام یه دونه دامنه مرتبط با آموزش زبان انگلیسی بگیرم .
دوستان اسم دامنه هاتونو پیشنهاد بدید تا بتونم دامنه ی خوب بگیرم
.
.
.
.
.
.
همتونو دوس دارم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمونه سوال های رایج توی همه ی خونه ها:
این تلوزیون بی صاحاب واسه کی روشنه؟
چی از جون این یخچال بدبخت میخوای؟
کی لامپ دیستشویی رو روشن گذاشته
کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده؟
این موقع شب با کی حرف می زنی؟
چشات در نیومد پای این کامپیوتر کوفتی؟
غذای منو کی خورده؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 17:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنبلی بد دردیه ..
.
.
.
.
.

یک ساعت پیش یه آلو خوردم ، هستش هنوز تو دهنمه
حال ندارم برم بندازم سطل آشغال
کسی می دونه چند ساعت طول می کشه تا با بزاق دهن تجزیه بشه !؟

:(
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 17:25
+3
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
به یارو ميگن برو خبر مرگ پدر همسايه رو بده.طرف ميره در خونه همسايه رو ميزنه, ميگه بابات هست ؟پسره ميگه نه, شب مياد.
یارو ميگه بشين تا بياد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 15:06
+4
sasan pool
sasan pool
حذف ویروس ایدز از بدن دو بیمار با پیوند سلول‌های بنیادی [لینک]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 14:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ