یافتن پست: #بد

parisa
parisa
من محتاج درک شدن نیستم،دردم می آید خر فرض شوم.

دردم می آید آنقدر خوب سر وجدانت کلاه میگذاری،

و هر بار که آزادیم را محدود میکنی،

می گویی من به تو اطمینان دارم اما اجتماع خراب است،

نسل تو هم که اصلا مسئول خرابی هایش نبود.

میدانی ؟ دلم از مادر هایمان می گیرد،

بدبخت هایی بودند، که حتی می ترسیدند باور کنند حقشان پایمال

شده.

خیانت نمیکردند، نه برای اینکه از زندگی راضی بودند،نه، خیانت هم

شهامت میخواست .

نسل تو از مادر هایمان همه چیز را گرفت،جایش النگو داد.

مادرم از خدا میترسد، از لقمه ی حرام میترسد، از همه چیز میترسد،

تو هم که خوب می دانی ترساندن بهترین ابزار کنترل است.

دردم می آید این را هم بخوانی میگویی اغراق است.

ببینم فردا که دختر مردم زیر پاهای گشت ارشاد به جرم موی بازش

کتک می خورد،باز هم همین را میگویی

ببینم آنجا هم اندازه ی درون خانه، غیرت داری ؟؟

دردم می آید که به قول شما تمام زن های اطرافتان خرابند،و آنهایی هم

که نیستند همه فامیل های خودتانند.

مادرت، اگر روزی جرات پیدا کردی ازش بپرس بیچاره سرخ می شود و

جوابش را،باور کن به خودش هم نمی دهد.

دردم می آید.

از این همه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 22:16
+4
NeDa
NeDa
بی تو من با بدن لخت ِ خیابان چه کنم...با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:47
+8
ساناز
ساناز
تنها تعریف تنهایی تنها موندن نیست …. آدمی که طاقت دیدن خودشو تو آینه نداره تنهاست… کسی که جواب سوالاشو نتونه بده تنهاست…. هر کسی که فکر میکنه لیاقت دوست داشتن و نداره تنهاست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:45
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:45
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقــت نــــماز تــو هسـتی و خــــدا

هـــــــر جــا کــــــه بــــــاشـــــی

.
.
.
.
.

وَأَقِمِ الصَّلَاةَ طَرَفَیِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِنَ اللَّیْلِ ۚ إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ ۚ ذَٰلِكَ

ذِكْرَىٰ لِلذَّاكِرِینَ ﴿هود /١١٤﴾



و نماز را در دو طرف روز و ساعات نخستین شب برپا دار ، كه یقیناً نیكى‏ها

بدى‏ها را از میان مى‏برند ، این براى یادكنندگان تذكّر است .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:41
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مکالمه چند وقت پیش من و مامانم :اگه خالت زنگ زد گوشیو برندار!
_واسه چی؟؟؟
_آخه میخواد خبر مرگ خواهر شوهرشو بده
_خب چه ربطی داشت؟!
_آخه من هنوز در جران نیستم، اگه منم بفهمم نمیتونم امشب برم عروسی!!!!!!
:|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلتنگی یعنی اینکه کنار اونی که دوستش داری بشینی اما بدونی که رفتنیه
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:31
+5
sasan pool
sasan pool
سلام به همه تصمیم گرفتم یک گروه در مورد جنگ و جنگ افزار بزنم نظرتون چیه؟اگه دوست داشتین توی دیدگاه نظر بدین تا مطالبمو براتون هر روز بزارم.
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رسول اكرم صلى‏ الله‏ علیه ‏و ‏آله :

وَ مَن شَهِدَ شَهادَةَ حَقٍّ لِیُحیِىَ بِها حَقَّ امرِى‏ءٍ مُسلِمٍ اَتى یَومَ القیامَةِ وَ

لِوَجهِهِ نورٌ مَدَّ البَصَرِ تَعرِفُهُ الخَلایِقُ بِاسمِهِ وَ نَسَبِهِ ؛

كسى كه براى زنده كردن حق یك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز

قیامت در حالى آورده مى‏شود كه پرتو نور چهره اش، تا چشم كار می‏كند

دیده مى‏شود و خلایق او را به نام و نسب مى‏شناسند.

من لا یحضره الفقیه ج3 ص 58 - الكافى(ط-الاسلامیه)، ج7، ص 381

این حدیث را تا اونجایی که میتوانید نشر دهید.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:23
+9
behzad
behzad
يك ژاپني بعد از 15 سال به يك مورچه ياد ميده كه با چوب غذا بخوره بد اون رو مياره تو ميدان تا به مردم نشان بده مردم هم دور تادور ميايستن تا نگاه كنند [!] داشته از اونجا رد مي شده مي بينه همه عقب وايستادن و يك مورچه هم اون وسط هست ميره باپا مورچه رو له ميكنه ميگه اخه مورچه هم ترس داره
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:58
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ