یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ :
ﺑﭽﻪ : ﺑﺎﺑﺎ ﭼﯽ ﺷﺪ ﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﯼ ? ! ﭘﺪﺭ :
ﻫﯿﭽﯽ ﭘﺴﺮﻡ , ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﺟﺸﻦ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺩﯾﺪﻣﺶ ،
ﭘﺮﭼﻢ ﺑﻨﻔﺶ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﻮﺩ , ﮔﻔﺘﻢ ﺧﺎﻧﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﺪ ،
ﭘﺮﭼﻤﺘﻮﻧﻮ ﺑﺪﯾﻦ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ , ﻣﺎﻣﺎﻧﺘﻢ ﺧﻨﺪﯾﺪ .. ﺩﻭ ﺭﻭﺯ
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﺭﻓﺖ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ , ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﺘﻮ
ﺩﯾﺪﻡ , ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﭘﺮﭼﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺳﺘﺶ ﺑﻮﺩ , ﮔﻔﺘﻢ ﺧﺎﻧﻢ
ﺧﺴﺘﻪ ﻣﯿﺸﯿﺪ , ﭘﺮﭼﻤﺘﻮﻥ ﺑﺪﯾﻦ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ, ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ
ﺑﺎﺯﻡ ﺧﻨﺪﯾﺪ ... ﺳﻪ ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺣﺎﻻ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺯ ﭘﺮﭼﻢ ﻫﺎ ﺑﻮﺩ , ﯾﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯼ
ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خوب منم دیگه عین تو بدم
دروغ میگفتی دوسم داشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:17
+1
xroyal54
xroyal54
در CARLO
اگه يه ايتاليايي افتاد دنبالت , بدون كه خوشگلي {-26-}


اگه يه آمريكايي افتاد دنبالت , بدون كه تو سزاوار احترامي {-64-}


اگه يه فرانسوي افتاد دنبالت , بدون كه رومانتيك هستي {-41-}


اگه يه انگليسي افتاد دنبالت , بدون كه آدم عاقلي هستي {-44-}


اگه يه ايراني افتاد دنبالت:


بدو



بدو



فقط بدو :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 01:25
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
الان این می بینی؟امکان داره فردا یا در روزهای اتی دیگه ..........{-7-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:11
+2
parisa
parisa
ﯠﻟــﺖ ﻣﮯﻛﻨﻢ ﻭ ﻣﮯﺭﻭﻡ...
ﻧـﮧ ﺍﯾﻦ ڪـﮧ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘــﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﻫﺎ ...ﻧﻪ !!
ﺑﻴــﻦ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﺎﺷــ ــﻪ...
ﺍﺯ ﻧﺨﻮﺩﻱ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺪﻡ ﻣﻴﺎﺩ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:40
+3
parisa
parisa
در CARLO
ﯠﻟــﺖ ﻣﮯﻛﻨﻢ ﻭ ﻣﮯﺭﻭﻡ...
ﻧـﮧ ﺍﯾﻦ ڪـﮧ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘــﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﻫﺎ ...ﻧﻪ !!
ﺑﻴــﻦ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﺎﺷــ ــﻪ...
ﺍﺯ ﻧﺨﻮﺩﻱ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺪﻡ ﻣﻴﺎﺩ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 22:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش ..

چون بعد رفتنش اینقدر قلب و ذهنت پر خاطرات میشه ،

کــه نمی تونی قـــلب و ذهنتـــو به دیگـــری بدی…..!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 20:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سرت گرم است

مزاحمت نمی شوم اما بدان

حرارت سرگرمی هایت “مرا” سوزاند . . ./
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 20:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من نمیدونم اینایی كح "آیا" رو مینویثن "عایا"، "آقا" رو مینویصن "عاقا"، "بله" مینویثن "بعله"؛ دغیغا چی رو میخوان صابط كنن!!؟
اثلا میخوام بدونم كدوم نحذط ثواد آموضی درس خوندن!!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 20:06
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
پرسید : چرا ناراحتی ؟
گفتم : چون از بد روزگار به پست آدم نا سپاسی خوردم .
گفت : نگران نباش ، مسیر رو درست اومدی ، اینجا دنیاست
مگر نشنیدی که : " دنیا همیشه جائیه که نجیب و نانجیب به هم می خورن "
قرار به موندن نیست
نه برای تو و نه حتی برای اون !
غصه نخور ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:41
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ