یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه هاااااا قاطی کردم رفت داشتم دنبال فلشم می گشتم تا آهنگ بریزم توش دیدم نیس اومدم گوشیمو برداشتم صفحه شماره گیریو اوردم یهو یادم افتاد نمیتونم به فلشم زنگ بزنم
به نظرتون حالم بده ؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:09
+1
ramin
ramin
خارپشتی شده‌ام …
که ؛ تیغ‌‌ هایش …
دنیای امنی برایش ساخته …
اما ؛ حسرت نوازشی عاشقانه …
تا ابد ؛ بر دلش مانده است..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 17:37
+5
xroyal54
xroyal54
بعضی از آدما ” خـــــــــــــــــــوب نمی بینن “
اما بدتر از اون اینه که :
” بعضی دیگه ، خوبـــــــــــــــــــــــی رو نمی بینن ”
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 23:53
+4
xroyal54
xroyal54
به بعضى ها بايد گفت :
عه شما همونى هستين که هيچ گهى نيست! ميشه يه امضا بدی ...!!!!! خخخخخخخخخخ
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 23:46
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
گاهي خراب کردن پل ها چيز بدي نيست؛ چون باعث مي شود نتوانيم به جايي برگرديم که از همان ابتدا هرگز نبايد قدم مي گذاشتيم
.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 16:50
+5
saqar
saqar
در CARLO
آخرین ویرایش توسط 28000 در [1392/04/2 - 15:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 15:06
+3
saqar
saqar
در CARLO
دردم مي آيد .... مي فهمي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با دست هايي كه ديگر دلخوش به النگوهايي نيست

كه زرق و برقش شخصيتم باشد....

من زنم

و به همان اندازه از هوا سهم ميبرم كه ريه هاي

تو سهم دارن



ميداني ؟



درد آور است من آزاد نباشم كه تو به گناه نيفتي

قوس هاي بدنم به چشم هايت بيشتر از تفكرم

مي آيند



دردم مي آيد.......



بايد لباسم را با ميزان ايمان شما تنظيم كنم

دردم مي آيد.......



ژست روشنفكريت تنها براي دختران غريبه است

به خواهر و مادرت كه ميرسي قيصر مي شوي

دردم مي آيد

در تختخواب با تمام عقيده هايم موافقي

و صبح ها از دنده ديگري از خواب پا ميشوي

طعم حرف هايت عوض مي شود

دردم مي آيد.......



نمي فهمي

تفكر فروشي بدتر از تن فروشي است

حيف كه ناوس براي تو نه تفكر

حيف كه فاحشه ي مغزي بودن بي اهميت

تر از فاحشه تني است

من محتاج درك شدن نيستم

دردم مي آيد......



خر فرض شوم

دردم مي آيد.......



آنقدر خوب سر وجدانت كلاه ميگذاري

و هر بار كه آزاديم را محدود ميكني

ميگويي من به تو اطمينان دارم اما اجتماع خراب است

نسل هاي تو هم كه اصلا مسئول خرابي هايش نبود

ميداني
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:42
+3
saqar
saqar
در CARLO
این خارجیا با ابداع کلمه lol بجای (loud out laug) مثلا خواستن بگن خیلی مبتکریم!
اما قهرمانان ایران زمین با ابداع خخخخخخخخخخ بجای (خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی) نقشه دشمنان را نقش برآب کردند:)
{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:23
+3
saqar
saqar
در CARLO
یوسف میدانست تمام درها بسته هستند;
اما به خاطر امید داشتن به خدا حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد...
"اگر تمام درهای دنیا برایت بسته شدند، به طرف درهای بسته بدو
خدای تو یوسف یکیست"
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:12
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
با همه ميخندي ، با همه دست ميدي ، دستتو ميگیرم دستمو پس میدی
ولی من شادمھر نیستم بگم بازم دوست دارم
من اعصاب ندارم میزنمت صدای سگ بدی ... {-39-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 00:13
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ