یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادر محترم!

شصت پا وسیله ای است شخصی ، که اختیارش رو دارم !

لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 16:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم هروقت میخواد بیاد تو اتاقم با یه شدت عجیبی در رو باز میکنه !
همین روزاست که اول گاز اشک آور قِل بده تو بعد با پاش بزنه درو بشکونه بیاد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 16:40
+2
-1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
دوستای گلم آهنگ جدید آرمین تو پروفایلمه
دوست داشتی گوش بدی ی سر بزن
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:37
+3
roya
roya
در CARLO
دقت کردین تو فیلما آدم پولدارا یا سرطان دارن یا بدبخت بیچاره و تنهان ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:26
+6
roya
roya
در CARLO
خانم های عزیز لطفا جزوات را با خودکاری غیر از آبی ، مشکی و حداکثر قرمز ننویسید

موقع کپی گرفتن ، بدجور میوفته !

در صورت تکرار این عمل جزوه اصلی از شما گرفته خواهد شد و کپی ها را تحویلتان خواهیم داد

با تشکر ، جمعی از دانشجویانِ نمونه !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:18
+5
roya
roya
در CARLO
بدترین ضربهای که دخترا میخورن خیانته

اما بدترین ضربهای که یه پسر میخوره زمانی که میفهمه

سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمیکنه ….!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:13
+4
roya
roya
در CARLO
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻣﺰﻩ ﻗﻬﻮﻩ ﺗﺮﮎ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺑﺪﻡ

ﻻﻣﺼﺐ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﮐﻼﺳﻪ

ﻭﻟﯽ ﻓﻌﻼ” ﻓﻘﻂ ﻓﺮﻕ ﺷﯿﺮ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﺑﺎ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ =))
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:51
+4
roya
roya
در CARLO
از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره…

شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون.

اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد.

یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین نرفت تو بلک لیستم

نوشته بودکه اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،یه چیزی بگو.

بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست

براش فرستادم چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.

دیگه ا………س نداد

نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه سراغمو نگرفت

انگار نه انگار که من “هستم”

به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده.

اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی بشم !

هم تو مسابقه ها شرکت کنم

هم آهنگپـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ ۱۶۸۶۵۰ریال، برنده ۱۰۰ تومن اعتبار هدیه

داخل شبکه شم ..!

ایرانسل دوسِت دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:28
+3
roya
roya
در CARLO
دیشب بابابزرگ و مامان بزرگمو بردیم فرودگاه بدرقه کنیم که برن مکه ، هواپیما تاخیر داشت !

مامان بزرگم نگران بود ، عموم میاد دلداریش بده میگه :

این چیزا عادیه ، تاخیر داره ، نقص فنی پیدا میکنه ، سقوط میکنه ، نگران نباش !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 11:42
+3
roya
roya
در CARLO
یادش بخیرچقد اسکل بودم!

نیم ساعت دست به سینه مینشستم تا مبصر اسمم روجزءخوبها بنویسه!

بعدم معلم میومدبدون توجه به اسم ها تخته روپاک میکرد!

وچقداسکل تر بودم که زنگ بعدی هم دست به سینه مینشستم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 11:35
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ