یافتن پست: #بد

roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:17
+5
roya
roya
در CARLO
هیچ قانونی توی دنیا وجود نداره که بگه تو در مقابل دلِ تنگِ ما مسئولی!…میبینی؟!…من که میگم دنیا رو بد ساختنش!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:11
+5
mahdi
mahdi
با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون / سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون …



ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ



من از بازی نور در وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم

من از حرف جدایی ها

مرگ آشنایی ها

من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم…



ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ



ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی

رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی
آخرین ویرایش توسط topolo-mopol در [1392/03/7 - 12:55]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 12:44
+4
sasan pool
sasan pool
سلام به همه امروز من دو تا امتحان داشتم اول اب و فاضلاب پروژه که دو جلد کتاب براش خوندم ته اش هم نمره اش معلوم نی ولی بعدش بنا های آبی داشتم این استاد های زن عجب ادم هایی هستن سوال داده بود وقت گیر که فقط نمره ات زیر 14 بشه بهت بده.واقعا درس عبرتی شد که با زن جماعت واحد بر ندارم.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 00:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین کاری که...

یه نفر می تونه با دلت بکنه..

اینه که...

باعث بشه..

دیگه ذوق نکنی..



از بودن هیچکس..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:57
+6
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
همین روزاس که روی مودما عکس مثانه یه آدم سالم رو بزارن کنار عکس مثانه یه معتاد به اینترنت مقایسه کنن و به ملت هشدار بدن !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:09
+8
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍﻧﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ انتخابات ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺪونن !
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﻴﺮﻳﻨﻴﻪ …...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:02
+6
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری ، بدان یک جا یک کرمی ریخته ای ، الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست ! قربون اون اعتماد به نفست برم !!! مردم که دیوانه نیستن !
اگر هم روزی ترکت کردن ، حالا نه که حتما لیاقتت رو نداشتن !!! ۲% احتمال بده آدم غیر قابل تحملی بودی !!! هان ؟ نظرت چیه ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:59
+6
roya
roya
اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی

چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده

هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 14:51
+6
roya
roya
در CARLO
هر وقت دره این یخچال لامصــب رو باز میکنیم خالیه ها،
حالا اگه بخوایم یه قابلمه کوچیک
تو یخچال جا بدیم
باس یه ساعت پازل حل کنیم با محتویات ، تا بتونیم جاش بدیم ..!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 12:22
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ