یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند در کوی تو باخاک برابر باشم؟ / چند پامال جفای تو ستمگر باشم؟

چند پیش تو به قدر از همه کمتر باشم؟ / از تو چند ای بت بد کیش مکدر باشم؟

میروم تا بسجود بت دیگر باشم / باز اگر سجده کنم پیش تو کافر باشم

خود بگو کز تو کشم ناز و تغافل تا کی؟

طاقتم نیست از این بیش، تحمل تا کی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 19:57
+3
reza
reza
در bermuda
1.آیا میدانید که .... یك ‌چهارم استخوان های بدن، در پا قرار دارد؟!.


2.آیا میدانید که .... رشد كودك در بهار بیشتر است؟!.


3.آیا میدانید که .... حلزون ها می‌توانند سه سال بخوابند؟!.


4.آیا میدانید که .... شتر مرغ در 3دقیقه، 95لیتر آب می‌خورد؟!.


5.آیا میدانید که .... مقاوم ترین ماهیچه بدن انسان زبان است؟!.


6.آیا میدانید که .... فندك قبل از كبریت اختراع شد؟!.


7.آیا میدانید که .... تمامی خرس های قطبی چپ دست هستند؟!.


8.آیا میدانید که .... خورشید 330330 مرتبه بزرگ تر از زمین است؟!.


10.آیا میدانید که .... گوش جانوران بچه‌زا نمایان و تخم گذار پیدا نیست؟!.


11.آیا میدانید که .... تنها قسمت بدن كه خون ندارد قرنیه چشم است؟!.


12.آیا میدانید که .... زكریای رازی غیر از الكل كاشف گوگرد هم هست؟!.


13.آیا میدانید که .... انسان سالانه بیش از 10 میلیون مرتبه پلك می‌زند؟!.


14.آیا میدانید که .... با 30 گرم طلا، نخی به طول81km می‌توان درست كرد؟!.


15.آیا میدانید که .... حسّ بویایی مورچه با حسّ بویایی سگ برابری می‌كند؟!.


16.آیا میدانید که .... كرم های ابریشم در 56روز، 86هزار برابر خود
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 19:48
+4
-1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
آنقدر زمین خورده ام که بدانم

برای برخاستن

نه دستی از برون

که همتی از درون

لازم است

حالا اما…

نمی خواهم برخیزم

در سیاهی این شب بی ماه

می خواهم اندکی بیاسایم

فردا

فردا

برمی خیزم

وقتی که فهمیده باشم چرا

زمین خورده ام…
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 19:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای بدست آوردن دل‌ او ،... آنطور که هستی‌ باش ،
صداقت مؤثرترین تیری است که به قلب هدف می‌‌نشیند ،

هدفت را با نقشه‌های جوراجور آلوده مکن‌ ،

کوشا باش ،... نه‌ مصر ،
افتاده باش ،... نه‌ ذلیل ،
شوخ باش ،... نه‌ مسخره ،
آزاده باش ،،... نه‌ یاغی ،
مطمئن باش ،... نه‌ ساده ،
صبور باش ،... نه‌ در کمین ،
از خود ،... راضی باش ،.... نه‌ از خود راضی ،
خودت باش ،.... نه‌ آنطور که فکر می‌‌کنی‌ او می‌‌خواهد ،

آنوقت خواهی دید که کلید دلش را در دست خود خواهی داشت
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا یکی از فانتزیام اینه ک محققان و پژوهشگران تاثیر wc رو ب روی تمرکز و هوش انسان ها کشف کنن/ از اونجا ب بعد محل برگذاری کنکور و انتقال بدن ب wc......!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 15:38
+2
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:49
+10
roya
roya
در CARLO
این خارجیا با ابداع کلمه lolبجای loud out loughمثلا خواستن بگم ما خیلی مبتکریم؟!!!
اماقهرمانان ایران باابداع خخخخخخ بجای(خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیرببینی...)
نقشه دشمنان رانقش برآب کردند.{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:34
+3
roya
roya
در CARLO
بعضی آدما خوب نمیبینند
امابدترازاون اینه که
بعضی دیگه،خوبی رو نمی بینن!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 13:14
+3
roya
roya
در CARLO
موبایلم امروز بهم گفت: منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟

هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:28
+5
roya
roya
در CARLO
والا من از هردستی میدم با لگد پس میگیرم.

الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری..

فکر میکنن ما خریم
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:22
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ