یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
لازم است گاهی تلفن را برداری شماره کسی که مدتها باش قهری را بگیری
گوشی را که برداشت فحش بدی مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید.......!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 10:07
+3
AmiR
AmiR
{-35-}{-35-}عشق لحظه ای...

سالها...

پنهانت کرده بودم

در سبزینه آن گیاهی که در

کالی احساسم روئیده بود

احساسم را کشتم

در هیاهوی نوبری بلوغ

و دچارت شدم در ناهوشیاری تنم

خواستنم ریشه در ابدیت داشت

سالها...

من ندانستم تو

عشق از " گلشن امروز " میخواهی

و بودن از " خوشه الان " میچینی...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 18:08
+3
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 15:26
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
بزن مطرب که امشب دلبرم مستانه می رقصد
بت افسونگرم لب بر لب پیمانه می رقصد ...
بده ساقی شراب آتشین ٫ مست و خرابم کن
که امشب دلبرم در مجلس بیگانه می رقصد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:32
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
اینجا مسلمانان را زنده زنده می سوزانند!

سکوت مرگبار مجامع جهانی و کشورهای غربی موجب شده تا مسلمانان میانمار ضمن زندگی در بدترین وضعیت ممکن، قربانی نسل کشی و خشونت های قومی و مذهبی در این کشور شوند. در جریان دور جدید نسل کشی مسلمانان، 20 پسر بچه مسلمان از مدرسه ربوده و پس از قطعه قطعه شدن، اجسادشان به آتش کشیده شده است.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:20
+4
-1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
اینجا در دنیای من گرگها هم افسردگی مفرط گرفتن ٫
به جای اینکه گوسفند بدزدند ٫ به نی چوپان گوش میدهند و گریه میکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 10:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قوانین لیمن
دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی بلکه فرمان است که راه به راه درست هدایت می کند.
می دونی چرا شیشیه جلوی ماشین انقدر بزرگه ولی آینه عقب انقدر کوچیکه؟ چون گذشته به اندازه آینده اهمیت نداره. بنابراین همیشه به جلو نگاه کن و ادامه بده.
دوستی مثل یک کتابه. چند ثانیه طول می کشه که آتیش بگیره ولی سالها طول می کشه تا نوشته بشه
تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت
دوستهای قدیمی طلا هستند! دوستان جدید الماس. اگر یک الماس به دست آوردی طلا را فراموش نکن چون برای نگه داشتن الماس همیشه به پایه طلا نیاز داری.
اغلب وقتی امیدت رو از دست می دی و فکر می کنی که این اخر خطه ، خدا از بالا بهت لبخند می زنه و میگه: آرام باش عزیزم ، این فقط یک پیچه نه پایان
وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه تو به توانایی های او ایمان داری. وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه او به توانایی های تو ایمان داره
شخص نابینایی از سنت آنتونی پرسید: ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:38
+8
AmiR
AmiR
بچه ها واقعا عشق وجود داره
اصلا به چی عشق میگن
قیمتش چقدر هست
کجا پیدا میش سالمش

کی میتونه ب سوالاتم جواب بده
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقد خوبه که فک کردی میتونم فراموشت کنم و راحت تر تونستی بری...
خوشحالم که تا آخرین لحظه نفهمیدی چقد دوست دارم...
نمیدونم شایدم یه روزی بدونی...این که اون روز دیر شده باشه یا نشده باشه برام فرقی نمیکنه
چون نمیذارم باهام بمونی...
نه اینکه من بی رحم شده باشم...
میترسم دل پر خونم اذیتت کنه...
از خدا میخوام هیچوخ منو خاطراتمونو به یادت نندازه
میترسم
میترسم تو هم مثل من درد بکشی...
خدا دردای اون مال من لبخند و خودت دوباره به لباش برگردون...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:00
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
من نمی دانم پدربزرگم که بود، اما به این نکته بیشتر اهمیت می دهم که بدانم نواده ی او چه کسی خواهد شد.

آبراهام لینکلن
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ