یافتن پست: #بد

*elnaz* *
*elnaz* *
سـکوت" خطرناکتر از "حـرفهای نیشدار" است! بدونِ شَـك کسی که "سُکــوت" مـی کــند؛ روزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهد گفت......
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:39
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
به چه تو؟ به مفهوم غم انگیز جدایی؟ به چه چیز؟ به دل من یا به پیروزی خویش؟ به چه میخندی؟ به که چه مستانه تو را باور کرد؟ یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟ به چه میخندی تو؟ به دل ی من که دگر تا ابد نیز به خود نیست؟ خنده دار است..... !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:26
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دانی ... خوب که فکر می کنم می بینم گاهی یک ِ بیشتر میچسبد.... تا های این های ....
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:04
+2
binam
binam
خــــدایا
همه از تو می خواهند ، بدهی
من از تو می خواهم ، بگیری
خـــــدایا
این همه حس دلتنگی را از من بگیر

...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:47
+4
binam
binam
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنبد کبــود
انتظــارت را میـکشد ؛
چــه شیــرین است
طعــم چنـد کلمــه کــه میگــوید :
کجــایــی …؟




"هرکی از این افراد داره خدا واسش نگه داره"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یه نصیحت میکنم حال کنید...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به هم نخندیم ، بیایید با هم به پسرا بخندیم =))))))) دخترا جیغ هورااااااااااااااااااا پسرا فحشم ندیدااااااااا
11 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:17
+5
binam
binam
در CARLO
بگذار نامحرمان جملگی بگویند
او بداخلاق ترین و ترش رو ترین ادم است
برای من همین که لبخند روی لبان تو بنشانم کافیست
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که:
یه پیرمرد پولدار تصادف کنه و من برسونمش بیمارستان و نجاتش بدم ، اونم با بچه هاش مشکل داشته باشه و تمام زندگیشو به نام من بزنه و بمیره ؛ وقتی بچه هاش منو پیدا میکنن که پولارو بگیرن ، همه پولارو بندازم جلوشون بگم بردارید نامردها ، اونی که با ارزش بود پدرتون بود ….. هخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:56
+2
binam
binam
داستانی در مورد امیر المومنین علیه السلام


در دیدگاه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:58
+2
roya
roya
در CARLO
سه دسته از آدما هستن که کلا خیلی رو مخن!

1- اونایی که وقتی داری فیلم میبینی فکر میکنن تو نمیفهمی و هی واست توضیح میدن!


2- اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج میزنن به پهلوت!


3- از همه بدتر اونایی که وقتی داری با تلفن حرف میزنی هی میپرسن: کیه؟ کیه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:22
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ