یافتن پست: #بد

roya
roya
در CARLO
من قبلاها به بدنم شامپو بدن خارجی میزدم،

اما از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن

بهشون گریس هم نمیزنم، آدم فروش های پس فطرت…!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:18
+5
roya
roya
در CARLO
مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده

ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم،

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:01
+5
henzo_io
henzo_io
ترجیح میدم پول سیگاری رو بدم که صادقانه روش نوشته سرطان زا :
تا آبمیوه ای که روش به دروغ نوشته 100% طبیعی...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 23:00
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین حالت ماجرا این است که طاقتمان تمام شود، و به روی خودمان نیاوریم و تا زمان مرگ ادامه دهیم"فرشته احمدی"
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:50
+7
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره از مربی بدنسازیش میپرسه:

از کدوم دستگاه بیشتر استفاده کنم که دختر کش بشم؟

مربی: دستگاه خودپردازبیرون از باشگاه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:41
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه چیزی بگو
یه چیزی بگو بزار قانع شم ... تا نتونم جلوی رفتنت مانع شم
مگه نمیبینی چقدر خرابو داغونم ... تو این اوضاع منو تنها نزار خواهشا
بگو چراداری میری اخه به چه قیمتی ... کیه که مثل من روتو بتونه بشه غیرتی
یا با تو تا بکنه تو هر شرایط بدی ... اون وقت توئه بی معرفت حتی جوابشو ندی
د یه چیزی بگو چرا حرف نمیزنی ... چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی
چرا همیشه همه جا تورو باید ببینم ... مگه نمیگفتی که دیگه هرز نمیپری
"یه چیزی بگو - آرمین&تتلو:x"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:16
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ترکم کردی...

تنهایی سخت بود...

همدمی انتخاب کردم -> (سیگار)

با همدمم همجا رفتم...

دیگر کسی مرا حساب نمیکند...

داشتن یار تقاص دارد؟

مگر توام یار نداری؟

چرا مرا بدبخت خطاب میکنند...!!؟؟

تو را خوشبخت...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یه ماشین لباسشویى داشتیم انقد تکون میخورد که،
بدبخت همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از یه جایی به بعد . . . مرض چک کردن موبایلت خوب میشه
حتی یه وقتایی یادت می ره گوشی داری ,

از یه جایی به بعد . . . دیگه دوس نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه ..

از یه جایی به بعد . . .وقتی کسی بهت می گه دوست دارم
لبخند میزنی و ازش فاصله میگیری ..

از یه جایی به بعد . . . فقط یه حس داری حس بی تفاوتی نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی و نه از دوست نداشتن ها ناراحت .

از یه جایی به بعد . . . توی هیجان انگیز ترین لحظه ها هم
فقط نگاه می کنی ...

از یه جایی به بعد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام خوبی حس مالکیت اینه که

از کسی که دوسش داری بپرسی تو مال کی هستی؟!

و اون بدون معطلی بگه:

" فقط مال تو "
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:01
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ