یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از هزارون فانتزیام اینکه یه کارت بانک جادویی داشتم عاقاااااااااااا آخ آخ آخ هر دلم میخواست میخریدم کارت و میزدم تو صورت فروشنده می گفتم هر چقد قیمتشه بکش ......... ای خدا میشه یه همچین کارت بانکی بهم بدی ؟؟؟؟؟؟ عایا میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
شما اگه دقت کنی میفهمی که همین کلمه "قرقروت" و یا "گوجه سبز" یا حتی "لواشک ترش" و در بعضی مواقع هم "آب زرشک البالو" خودش...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ادامه جمله رو ول کن. آب دهنتو قورت بده :)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 18:43
+5
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی!

اعتراف کردم که عاشقم ، جرم مرا باور نکردی!

گفتم بدون تو میمیرم ، لبخندی تلخ زدی !

از دلتنگی ات اشک ریختم ، چشمهای خیسم را ندیدی!

چگونه بگویم که دوستت دارم تا تو نیز در جواب بگویی که من هم همینطور!

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است ، تا تو نیز مرا درک کنی!

صدای فریادم را همه شنیدند جز او که باید میشنید!

اشکهایم را همه دیدند!

آشیانه ای که در قلبت ساخته ام تبدیل به قفسی شده که تا آخر در اینجا گرفتارم!

گرفتار عشقی که باور ندارد مرا ،

فکر میکند که این عشق مثل عشقهای دیگر این زمانه خیالیست ، حرفهای من بیچاره دروغین است!

حالا دیگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نیاورم ، دیگر اشک نریزم و درون خودم بسوزم !

اگر دلتنگت شدم با تنهایی درد دل کنم و اگر مردم نگویم که از عشق تو مردم !

اما رفتنم محال است ، عشق که آمد ، دیگر رفتنی نیست ، جنون که آمد ، عقل در زندگی حاکم نیست!

آنقدر به پایت مینشینم تا بسوزم، تا ابد به عشقت زندگی میکنم تا بمیرم !

گرچه شاید مرا به فراموشی بسپاری ، اما عشق برای من با ارزش و فراموش نشدنیست است!{-55-}{
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 17:19
+10
AmiR
AmiR
گــریان شده دلـــــم….
همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز…
پا به زمین می کـــوبد…
تــــو را میـــخواهد….
فقط “تــــــــــــــــــو” را…
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 13:43
+2
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
اول از همه روز “مرد” به مردانی مبارک که :

غرور مردانگی اونها اجازه نمیده کسی اشکهاشون رو ببینه

کسانی که برابر زنان باید پاسخگوی عواطف باشند

کسانی که سختی و فشار زندگی رو تحمل میکنن و میریزن توی خودشون

و اونها رو تبدیل به یک لبخند میکنند تا خوانوادشون نگران چیزی نباشن .

و کسانی که هیچوقت سختی مرد بودن رو با راحتی نامردی عوض نمیکنن .
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 13:03
+6
AmiR
AmiR
کی دلش خونه
کی عشقش فروختشش
کی از خدا هرچی میخوادش خدا بر عکسشو بهش میده و خدا اگه بندشو دوسداره اونو بهش برگردونه
من هیچ خیری از زندگی ندیدم
انقد دلم خونه انقد داغونم خدا میدونه باهام چیکار کرده
بد داغونم کرده{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 12:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدون " عشق " رنگ این دنیا قطعا سیاهیست !


ظواهر تنها میتوانند خوب رنگ آمیزی کنند !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 21:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
چیزی كه تو مدرسه بهمون میگن: ممد ٢ سیب دارد. اگه به او ٢ سیب دیگر بدهیم او چند سیب دارد؟؟

مشق شب: یه هندوانه ی ٣ كیلویی را چگونه بین دو نفر تقسیم كنیم؟؟

امتحان: رضا ١٠ سیب دارد، هواپیما ٣ ساعت تاخیر دارد، جرم مریخ را حساب كنید؟

من :|
مریخ :|
خاله نرگس :|
ورق امتحان :|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:56
+7
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
درود
کاربران عزیز انتقال سایت به سرور جدید و قدرتمند تر چند ساعتی به تاخیر افتاده
سعی در تلاش هستیم تا بتوانیم بیاتویونی را تا حد 500 کاربر آنلاین با سرعت بسیار بالا افزایش دهیم ...
زمان انتقال به سرور جدید سایت را برای دقایقی غیر فعال میکنیم و به همه کاربران اطلاع رسانی میکنیم ...
باعرض پوزش بدلیل تاخیر بوجود آمده
(ارادتمند شما مدیریت بیاتویونی)
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:47
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
دوستای گلم ی لایک به پیجم بدین چیزی کم نمیشه ازات{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 19:37
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ