یافتن پست: #بد

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب پلیس جلو ماشینمو گرفت ...

رفتم جلو به پلیسه خیلی جدی گفتم :

میدونی من کیم ...؟

گفت کی هستی ...؟

گفتم من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی. ^_^

جریمم نکرد ...

اشک تو چشاش جمع شد ...

گفتش خدا شفات بده ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پژو 405 بدون ایربگ،كمربند ایمنی ، آماده آتش سوزی بی دلیل با اختلالات دائمی در ترمز،دو گانه سوز آماده انفجار،تحویل فوری!ویژه روز مرد.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:26
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
زیر باران اگر دختری را سوار کردید جای شماره به او امنیت بدهید

او را به مقصد مورد نظرش برسانید نه مقصود مورد نظرتان

در تاکسی،خودتان را به در بچسبانید نه به او

(هرچه را برای خود میپسندید ، برای دیگران بپسندید) {-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:22
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بعضي وقتا تو دعوا با عزیزت فقط بايد نگاش کني!

سکوت کني!فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخري

تموم که شد بغلش کني و آروم در گوشش بگي :

با من نجنگ ... من دوست دارم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 14:56
+6
roya
roya
در CARLO
● آداب حرف زدن
اگر در مهمانی زیاد حرف بزنید، پرحرف هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی کم حرف بزنید، کم حرف هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی اصلا حرف نزنید، مغرور و پر افاده هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی حرف نزنید و با حرکات صورت و چشم و ابرو ارتباط برقرار کنید، بی ادب هستید.
اگر لحنتان سوالی باشد، کنجکاو و فضول هستید.
اگر فقط به سوال ها جواب بدهید، تودار هستید و باید با آچار از شما حرف بکشند.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:43
+7
roya
roya
در CARLO
امان از حرف مردم
● آداب کادو دادن
اگر اصلا کادو ندهید، خیلی خسیس هستید.
اگر کادوی ارزان بدهید، خسیس هستید.
اگر کادوی کوچک بدهید، باز هم خسیس هستید.
اگر کادوی با مارک ایرانی بدهید، بی تعارف خسیس هستید.
اگر کادوی گران بدهید، اهل پز دادن هستید.
اگر کادوی بزرگ بدهید، اهل پز دادن هستید.
اگر کادوی مارک دار بدهید، اهل پز دادن هستید.
اگر اصلا کادو بدهید... حالا من این کادو رو چیکارش کنم؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:37
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در SMS
سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند “همه چیز” زیر سر من است !:-
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:07
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
از نظر یک زن
"بی عیب ترین" مرد دنیا پدرشه،
"زن ذلیل ترین" مرد دنیا برادرشه،
"خوش تیپ ترین" مرد دنیا پسرشه،
"مظلوم ترین" مرد دنیا پدر شوهرشه،
"قدر نشناس ترین" مرد دنیا دامادشه،
"خوشبخت ترین" مرد دنیا شوهر خواهرشه،
و "بدترین"مرد دنیا شوهرشه
(روز مرد و پدر رو به همه ی پدران مهربون و همه ی مردایی که در حق هیچ کس نامردی نمی کنن تبریک میگم پایدار باشید) {-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:53
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!
وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد ... چیزی شبیه غرور!

بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم ... بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند ... نمیگذارم ... نمیخواهم ...!

بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم ... حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم!

بابا لنگ دراز

جین وبستر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
گویند : پسری قصد ازدواج داشت .
پدرش گفت : بدان ازدواج سه مرحله دارد .
مرحله اول ماه عسل است که در آن تو صحبت می‌ کنی و زنت گوش می‌ دهد .
مرحله دوم او صحبت می‌ کند و تو گوش می ‌کنی ،
اما مرحله سوم که خطرناک ترین مراحل است
و آن موقعی است که هر دو بلند بلند داد می‌ کشید و همسایه‌ ها گوش می‌ کنند !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:34
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ