یافتن پست: #بــ

fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

در این بازار نامردی به دنبال چه میگردی ؟ نمی یابی نشان هرگز، تو از عشق و جوانمردی
حکــــم ، اعــدام بود ...
اعدامـــی لــحظه ای مـــکث کــرد و بـــوسه ای بر طنــاب دار زد
دادســتان گفت:
 آقــای زنــــدانــی، این چــــه کـــاریست ؟؟
زنــدانی خـــنده ای کــرد و گفت :
بیچـــاره طـــناب نــمیزاره زمـــین بیفتم
ولی آدم ها !!!!!
 بدجـــور زمــینــم زدن ......!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 19:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 17:55
+3
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

این من ! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!

فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست

فقط برای خودم هستم...خوده خودم !

صبورم و عجول!!

سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع...

با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!

و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی را ؛

هیچ ندارم !

راهت را بگیــر و بـــــــرو ، حوالی من توقف ممنــــوع است........

آخرین ویرایش توسط fingilii در [1392/06/13 - 18:43]
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 17:46
+1
fingliiiiiiii
fingliiiiiiii

زنـــــــدگی

تاس خـــوب آوردن نیست

با تاس بــد،

خــــوب بازی کردن است..........
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 17:12
+3
nanaz
nanaz
ﻧﺘـــــــــﺮﺱ. . .
ﺍﮔـــــــﺮ ﻫﻤــــــــ ﺑﺨـــــﻮﺍﻫﻤــــــــ
ﺍﺯ ﺍﯾـــﻦ ﺩﯾــــــــﻮﺍﻧـﻪ ﺗـﺮ
ﻧﻤﯿــﺸﻮﻣـــــــــ!
ﮔﻔـــــﺘﻪ ﺑﻮﺩﻣــــــــ ﺑﯽ ﺗـــﻮ ﺳﺨــــﺖ
ﻣﯿﮕــــــﺬﺭﺩ ﺑـﯽ ﺍﻧـﺼـﺎﻓــــــــ!
ﺣـــــﺮﻓﻤــــــ ﺭﺍ ﭘﺲ ﻣﯿﮕــﯿﺮﻣـــــــــ
ﺑــﯽ ﺗــــــﻮ ﺍﻧﮕـــــــﺎﺭ ﺍﺻـﻼ
ﻧﻤـﯿﮕــــــﺬﺭﺩ.. . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 14:06
+5
xroyal54
xroyal54

دلــگيرم از دنيــــا و روزگــــارش از بــي كسـي هــــا و سكــوت هــــا ايــن منــم كـــه اينگــونـه خســتـه ام منــي كـــه همـيشــه خــوب بــودم و خنــدان منــي كـــه خنـــده هـــايم مثـــالي بـــود بــه مثــال ضـرب المثــل نمــي تــواني بفــهمـي و البــته عجيــب هــم نيـســت بــــرايـم چـــون “تـــــو” ، “مــــن” نيســـتـي پـــس لطــفا قضـــاوتـم نكــــن …
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 23:53
+9
xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 23:48
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چـقـــــدر سخــــت اســـت، کـه لبـــریـــز بـاشی از “ گـفـتـــــن ”
ولــی ….. در هـیـــــــچ ســویـــت محـــرمـی نبـاشد.....
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 22:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/12 - 22:28
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ