♥ نگار ♥
.حَـ ــواسِمـوט باشـﮧ בلــ ِ آבَمــ ــا
شیشـ ــﮧ نیسـ کـ روشـ " هـ ـا " کُنیمـ
بَعـב روشـ قَلبـــ بکشیمــ و
وایسیــ ــمـ آبــ شُـבنشــو نگــاهـ کنیمـ و کِیفــ کُنیمـ!
رو شیشـ ــﮧ نازُکــ ِ בلــ ِ آבَمــ ــا
اگهـ قَلبیـــ کشیــבﮯ...
بایــב مَــرבونــﮧ پاشـ وایســﮯ....(!
♥ نگار ♥
ﺳــﻼﻣــﺘـــﯽِ ﺍﻭﻧﺎﯾــﯽ ﮐــﻪ ﺑــﺪِﻣـﺎﺭﻭ ﮔـــُــﻔـﺘـﻦُ ما ﺧـﻮﺑـﺸـﻮﻧﻮ ﮔــُـــﻔﺘــﯿــﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺟـُـﻔﺘﻤﻮﻥ ﺩﺭﻭﻍ ﮔـﻔـﺘـﯿـﻢ...
♥ نگار ♥
مـی دآنـی , یـکــ وَقــت هــآیـی بـــآیــَد روی یـکــ
تــِکــه کــآغـذ بــنویـسی
" تــَعطــیل استــ"
و بچــسبــآنی پـُشـتــ شــیشه افـکآرتـ ــ
بــآید بــه خــودتــ اسـترآحـت بــدَهی
درآز بِــکشی
دستــ هـآیـتــ رآ زیــرِ سـَر بـُگذاری
بـه آسمـآن خــیره شـَوی
و بـی خیـآل سـوتــ بزنـی
و دَر دلــت بـخندی بـه تـَمام افــکآری کـه
پـُشت شـیشه ذهنــت صـَف کــشیده اند!!!
♥ نگار ♥
" בوسـتـ❤ـــتــ בآرم "
و ایـטּ بــہ شـنـآسـنـآمــہ هـآ هـیـچ ربـطــے نـבآرב !
בلماטּ کــہ بآهم بآشـב
یـعـنــے : گـور پـבر فـآصـلـہ هــآ
♥ نگار ♥
آیــا مـیـدونـسـتـیـد هــر 3ثـانـیـه یـه نـفـر تــو اتــریـش مـی مـیـره؟؟؟
حـالا 1,2,3
بـیـا1,2,3
حــالا 1,2,3 عـقـبـیـا 1,2,3
جــونـم 1,2,3 بـیـا قــر قــر قــر حـالا 1,2,3
حــالا اوه اوه اوه,بــیــا اوه اوه اوه !!!
بــیـچـاره شـدم اوه اوه اوه !!!
مـتـاسـفـانــه ایــن آخــری عـمـه مـن بـود تــو اتـریـش مـُرد داشـتـم گـریـه مـی کـردم !!!
عـــمـــه حـلالم کن ...
یـه صـلـوات بـفـرسـتـیـن !!!
خخخخخخخخ من اصلا عمه ندارم{-142-}{-142-}{-142-}{-142-}