♥ نگار ♥
کبودی لب هایم ، نه از دود است نه از بیماری
از بغض ها و حسرت های فرو خورده است
که کماکان روحم را میتراشند
و این سریال تلخ همچنان ادامه دارد ...
از بغض ها و حسرت های فرو خورده است
که کماکان روحم را میتراشند
و این سریال تلخ همچنان ادامه دارد ...










