یافتن پست: #بی

be to che???!!
be to che???!!
@ghoghnoos
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 17:11
+4
be to che???!!
be to che???!!
آخرین ویرایش توسط asalam در [1393/02/17 - 16:38]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:37
+4
be to che???!!
be to che???!!
من الان تو فکر اینم که این دخترایی که تو خیابون می بینیم
با90درصد ارایش و این همه ناز و ادا
اینا شوهر کنن ظرف هم می شورن عایا؟؟!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:35
+5
be to che???!!
be to che???!!
دور نیس اون روزی ک برن پیش ایرانسل برا تحقیقات قبل ازدواج ک ببینن اون1تا7صبامونوبا کی حرف زدیم؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/17 - 16:34
+5
fereshte
fereshte
بی انصاف

لای انگشتام باید دسای تو باشه

نه سیگار.....
ای لعنت به آدما
 
کاش میشد بعضیا دست سگا تعلیم میدیدن


1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 21:32
+9
fereshte
fereshte
این بی حیایی دست خودم نیست
تورا ک میبینم بیراهنم در تنم بی قراری میکند...!!!!



1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 21:26
+7
محمد
محمد

زندگی انگار 

تمام صبرش را بخشیده است به من !!

هر چه من صبوری میکنم او با بی صبری تمام 

هول میزند

برای ضربه بعد ...!

کمی خستگی در کن ، لعنتی...

خیالت راحت!!..

خستگی من 

به این زودی ها در نمی شود.....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 18:23
+5
darya-del
darya-del
دروووووووووووووووووود
دوستان خوبین ؟
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/16 - 13:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺑﯿﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭ
ﻭﯾﻨﺴﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﻢ ﺩﯾﺪ !! ﺍﻭﻣﺪ ﺟﻠﻮ ﻭ ﺯﺍﺭﺕ ﺯﺩ
ﺯﯾﺮ
ﮔﻮﺷﻢ !!
.
.
ﮔﻔﺖ ﺩﻫﻨﺖ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺳﻨﻢ ﺑﻬﻤﻦ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﺗﻮ
ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺧﻮﺭ ﻣﻨﯽ ﭘﻮﻝ ﻭﯾﻨﺴﺘﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ
ﻣﯿﺎﺭﯼ ...!!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن > هر چی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن > هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت کلاه میذارن > هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن > هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی > هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن > هر چی خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قائلن
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ