fereshte
بی انصاف
لای انگشتام باید دسای تو باشه
نه سیگار.....
ای لعنت به آدما
کاش میشد بعضیا دست سگا تعلیم میدیدن
fereshte
این بی حیایی دست خودم نیست
تورا ک میبینم بیراهنم در تنم بی قراری میکند...!!!!
darya-del
دروووووووووووووووووود
دوستان خوبین ؟
♥ نگار ♥
هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن > هر چی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن > هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت کلاه میذارن > هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن > هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی > هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن > هر چی خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قائلن
داداش حمیدم


1393/02/17 - 17:27 ( لايک توسط 1 کاربر )فکنم دو
سش ندشت..اصنشم...
1393/02/17 - 19:57نه هنوز نیومده ببینش
1393/02/17 - 20:00کی گفته دوسش ندارم........ خیلیم خوشم اومد فک کنم خودتم درس کردی که انقد خوشمزه شده ......








1393/02/18 - 11:22 ( لايک توسط 1 کاربر )واقعیتش یه مشکلی پیش اومده بود زیاد نمیتونم بیام سایت البته به خیر گذشته....
{دوستایه واقعیی من کسایین که در نبود منم به یادم هستن کسایی که تمام قواعد دنیایه مجازی رو میبرن زیر سوال ..شاید دنیاشون مجازی باشه ولی دوست داشتنشون عجیب واقعییه............}
ممنون واسه بودنتون
بهار عزیزم
.
.
نگار عزیزم




1393/02/18 - 15:03 ( لايک توسط 1 کاربر )