یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر باید به درجه ای از عرفان رسیده باشه که خودش لپشو بیاره جلو صورت و بگه:خانم بفرما بوس کن تا جای رژت بمونه تا دیگه همه دخترا بفهمن تو هستی .هر کسی هم نفهمید نشونش بدم تا گم شه بره پی کارش و بفهمه من صاحب دارم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب واس دخترعمم که سی وسه سالشه بعد مدتها یه خواستگار اومد،اونم ،یه آقای باشخصیت و پولدار و تحصیلکرده!!!چه ذوقی داشت بنده خدا منو پسر عمه و دختر عمم هم 3تایی از چند ساعت قبل رفتیم تو کمد دیواری رختخوابا نشستیم تا هروخ اومدن دوتایی حرف بزنن طرفو ببینیم.آغا نمیدونم این در کمد لامصب چطور یهو باز شد وما سه تایی با رختخوابا فرود اومدیم وسط اتاق.خواستگارا که فرار کردن هیچی دیگهما الان تو مرز افغانستانیم دختر عمم با تفنگ دنبالمونه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به رفیق ژاپونیم میگم سرعت اینترنتتون در چه حده؟ میگه وقتی منتظریم my computer بالا بیاد چند تا چیز دانلود میکنیم حوصلمون سر نره... به من میگه سرعت اینترنت شما چجوریه؟ میگم تا گوگل بالا بیاد چند تا فیلم میبینیم حوصلمون سر نره...!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قلیون یه درس خوبی به ادم میده به پای کسی بسوز که نفسشو خرجت کنه
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طورى کار کنید که انگار نیازى به پول ندارید،
طورى عشق بورزید که انگار هرگز آزرده خاطر نشده‌اید،
طورى برقصید که انگار هیچکس شما را نمی‌بیند،
طورى آواز بخوانید که انگار هیچکس صداى شما را نمی‌شنود
و بالاخره طورى زندگى کنید که انگار زمین، بهشت است.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 21:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مرتضی پاشایی فوت کرد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مرتضی پاشایی خواننده خوش صدای کشورمون ساعتی پیش فوت کرد

مرتضی که از چند ماه پیش با سرطان کبد مبارزه میکرد

ساعتی پیش در بیمارستان ابن سینا

عینکشو فوت کرد و تمیزش کرد و گذاشت سر جاش
بی مزه ام خودتی روانی م خودتی آیینه آیینه :)))))))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 20:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آهای تویی که جای منو گرفتی یادت باشه
.

.

.



اصن بهش رو نده آدم نیست
حرف بی معنی زیاد میزنه توجه نکن
زیاد ک حرف زد بزن تو دهنش
تا میتونی عصبانیش کن بخندیم
سوژه ی خنده ی ما بود تو ام بخند بهش :))))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 20:26
+3
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/15 - 19:53
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ