یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام باس گفت...
ببین عزیزم!
من یدفه قید قرمه سبزی رو زدم...
دو دفعه هم قید ته دیگ ماکارونی رو زدم...
تو ک دیگه تو زندگیم ازینا بالاتر نیستی که! :)خخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به مامانم میگه دشمنت کیه تا بزنم چشاشو درارم واست !
میگه : دشمنی بالاتر از اولاد نیست / شاخ گاوی بدتر از داماد نیست !!!
من دیگه حرفی ندارم...
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 20:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه زمانی پدرم میخاست ببینه خوابیدم یا نه چندبار صدام میکر

د منم خودمو میزدم خواب بعد که میرفت میشستم پا علافی!!!

حالا جدیدا دیگه صدا نمیکنه میاد توووو یواش دست میزنه به گوشیم

اگه دید گرمه یه پس گردنی حوالم میکنه!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 19:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 18:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 16:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره نوشته : خلقت دخترا
اصلاً شوخیه جالبی نبود…!
دختره اومده جواب داده گذاشته:
ولی خـلـقـت پسرا خیلی باحال بود
مردیم از خنده....!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 15:23
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ