♥ نگار ♥
عطسه دختر: اتسی...( ترجیهن یه ته صدا گربه هم تهش)
عطسه پسرا: هاتشوبیسخلبوهووووووووووطر اشش!
♥ نگار ♥
وقتی تن ِ کسی رو زخمی کنی ، دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه ...
mohsen
سبو بشکست و دل بشکست و جام باد هم بشکست
خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن.
آآبیا بالا حالا دس دس ماشالا...
قرش بده این کمر یا فنر
(طرح شاد سازی رفقا در اوج تورم)
اما چاقیاا
1393/02/11 - 12:48دیدم که میگویم
راحتتر دیده میشم
1393/02/11 - 12:51بشکه رو باذره بین میبینن مگه!!
1393/02/11 - 12:57زوددیده میشی




1393/02/13 - 16:14


1393/02/13 - 19:32