یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همش میگن تو چرا اینقد چاقی !؟

ای باباااااا من چاق نیستم !

فقط راحتتر دیده میشم :))

بعلههههه
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عطسه دختر: اتسی...( ترجیهن یه ته صدا گربه هم تهش)

عطسه پسرا: هاتشوبیسخلبوهووووووووووطر اشش!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تن ِ کسی رو زخمی کنی ، دیگه بعدش نوازش کردنش فقط دردشو بیشتر می کنه ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 12:26
+5
mohsen
mohsen
سبو بشکست و دل بشکست و جام باد هم بشکست
خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن.
آآبیا بالا حالا دس دس ماشالا...
قرش بده این کمر یا فنر
(طرح شاد سازی رفقا در اوج تورم)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 22:51 توسط Mobile
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیبن تمام من شدی اوج صدای من شدی
بت منی شکستمت وقتی خدای من شدی
من به یک نگاه تو تمام من خراب شد
چه کردی با سراب من که قطره قطره آب شد .....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:51
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
4 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بهونه که می گیره

نق که میزنه

بی حوصله که میشه

یعنی دل تنگه

قهر که می کنه

لوس که میشه

یعنی بی تابه

یعنی کم دارتت

به همین سادگی!!!

زیاد پیچیده نیست

فهمیدنِ حالِ زنی که عاشق شده...!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
10 دیدگاه  •   •   •  1393/02/10 - 21:23
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ