یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کرده بودین که پلنگ صورتی ناف نداره ؟!
یه بار شد تشکر کنید به خاطر این اطلاعات نابی که بهتون میدم ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"تو درس نداری ؟ " چیست؟
.
جمله ای است کصافط
که فرد برای تضعیف روحیه ی فرد مقابل با لحن دستوری به کار میبرد
و نامبرده بعد از شنیدن آن خودش را به کوچه ی علی چپ زده و و در بیشتر مواقع پاسخ "درس ندارم " از وی شنیده میشود.
ـــــ
شما ها درس ندارید؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 21:00
+3
mary jun
mary jun
بزرگی را گفتند زندگی چند بخش است؟
گفت دو بخش
کودکی و پیری . . !
گفتند پس جوانی چ شد ؟
گفت :
با عاشقی سوخت
با بی وفایی ساخت
با جدایی مرد .
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 20:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیلو کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمیخورین
اما یه رانی که میخری گیر میدی به اون تیکه میوه که تهش مونده
دلت میخواد با کلید درش بیاری
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بسلاﻣﺘﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺍﺳﻤﻢ ﺑﯿﺎﺩ ﺭﻭ ﻟﺐ ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ ...
ﭘﻮﺯﺧﻨﺪ ﺑﺰﻧﻦ ﻭ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﺍﺷﮑﺎﺷﻮﻧﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻦ ﻮ
ﺑﮕﻦ : ﻫﻬﻬﻬﻬﯽ !!! ﮐﯽ ﻓﮑﺮﺷﻮ ﻣﯿﮑﺮﺩ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻭﻥ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺧﺮﻳﺪﻩ ﻭ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﺮﺍﻳﺪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﻴﺸﻴﻢ ...
ﭼﯿﻪ ﻓﮏ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﻤﯿﺮﻡ؟؟
خجالت بکش!!!!
ﺟﺎﯼ ﺗﻮﺭﻭ ﺗﻨﮓ ﮐﺮﺩﻡ مگه؟؟؟؟
کثثاااافففطططط=))=)))

2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره تو صورت دختره اسید میپاشه میبینن دختره هیچیش نشده!!؟؟ تحقیق می کنن می بینن اینقدر آرایش داشته که اسید به پوستش نرسیده؟؟!! اصلن یک وضعی خخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شﻮﻫﺮ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﺍﺗﺎﻕﺧﻮﺍﺏ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺶﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﺍﻓﺘﺎﺩ

ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺭﻭﺧﻮﻧﺪ،،،

ﭘﺲ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻧﺎﻣﻪ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩﯼ ﺭﻭﯼﮐﺎﻏﺬ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻮﺷﺖ،

ﺩﺭ ﻫﻤﯿﻦ هنگام ﺯﻧﮓ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﺼﺪﺍ ﺩﺭﻣﯿﺎﺩ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺟﻮﺍﺏﻣﯿﺪﻩ :

ﺳﻼﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ، ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻟﺒﺎﺳﺎﻡ ﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢﻭ ﻣﯿﺎﻡ، ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵﻓﺪﺍﺕ ﺷﻢ،،،

ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻭﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪﮔﻮﺭﺵ ﻭ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻩ،

ﺍﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺭﯾﺨﺘﺶ ﻭﻧﺒﯿﻨﻢ،، ﮐﺎﺵ ﻗﺒﻞﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ اونو ﻣﯿﺪﯾﺪﻡ ﺑﺎ ﺗﻮﺁﺷﻨﺎ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﻋﺰﯾﺰ ﺩﻟﻢ

ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﺑﺎﺵ ﻣﻦ ﺗﺎ ﻧﯿﻢﺳﺎﻋﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺸﺘﻢ.

ﻭ ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮﻟﺐ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﺪﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪ

ﺯﻥ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺩﺍﺷﺖمیمرد ﻭ ﭘﺮﭘﺮﻣﯿﺸﺪ

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﺮﻭﺝ ﺷﻮﻫﺮﺵ، ﺍﺯ ﺯﯾﺮ ﺗﺨﺖﺧﻮﺍﺏ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﯿﺮﻭﻥ

ﻭﺭﻓﺖ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﭼﯽ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﻧﻮﺷﺘﻪ .
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺩﯾﺪ ﺷﻮﻫﺮﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ،،؛

ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﮐﻒ ﭘﺎﯼ ﭼﭙﺖ از زیر تخت ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺑﻮﺩ،،،ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﻧﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که بی دلیل میخندن، با مسخره بازیاشون همه رو میخندونن و دورشون همیشه شلوغه اینا رو اذیت نکنین اینا تو دلشون یه کوه غم دارن اینا خیلی تنهان
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

هر جا سخن از انحراف است
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شما ها با کله میاین ببینین چه خبره ....منحرفا
پاشین برین وضو بگیرین میخوایم نماز جماعت بخونیم... پاشین...
یکی هم تسبیح منو بیاره...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 16:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می بینم از تو آشپزخونه صدا میاد رفتم می بینم داداشم هی در یخچالو باز و بسته میکنه … میگم :چرا همچین میکنی؟ درش کنده شد میگه: دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا می کنم یا نه !! ای خــــــــدا این خوشیــارو از مـــا نگیر
دیدگاه  •   •   •  1393/02/8 - 15:54
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ