یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺭﻭﺍﻧﯿﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ
ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﻪ
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﺪ ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻤﺶ ﺗﻮ ﺗﺎﺑﻮﺕ ﺑﻌﺪ ﺟﻔﺖ ﭘﺎ
ﺑﺮﯾﻢ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ ﺑﺎ ﻣﺸﺖ ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺰﻧﻤﺶ ﺧﻮﻥ
ﺑﺎﻻ ﺑﯿﺎﺭﻩ
ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﻧﯿﺸﺨﻨﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﻢ ﺑﮕﻢ
ﻣﻨﻢ ﯾﻪ ﻋﺼﺒﯽ ﺍﺳﺘﺮﺳﯽ!
ﺑﻌﺪ ﺑﻨﺪﺍﺯﻣﺶ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﯽ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﻢ ﺗﻮ ﺩﺭﯾﺎ
ﺑﻌﺪ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻢ
ﺻﺪﺍﻣﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﺩﺍﺭﯼ؟

دیدگاه  •   •   •  1393/02/7 - 10:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/7 - 10:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/7 - 10:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی شبا که خوابم نمیبره، یه جوری که مغزم بشنوه میگم:

خب! برم یه کتابی بیارم بخونم

هیچی دیگه

اصن بیهوش میشم:)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 22:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اس ام اس یک پسر ایرونی:

دلم واست تنگ شده همش دارم به تو فکر میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to >>

سپیده
روشنک
آناهیتا
گل نسا
سکینه
خانم شیرزاد
تزریقاتی سر کوچه
دختر همسایه روبرویی
دختر وسطی عمه ملوک اینا
دختری که دیروز تو مترو ازش شماره گرفتم هنوز اسمش رو نمیدونم

دختری که با تاپ فسفر ی و دامن صورتی تو عروسی پسر خاله ام خیلی قشنگ می رقصید

شماره نا شناسی که دیروز تو تاکسی از جیب مسافر جلو یی افتاد

مامان امید که تازه شوهر ش فوت کرده...!!!!!!
:)):)):))

5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست.
منم اومدم خود شیرینی کنم؛ گفتم:
انبیا که همشون چوپانی میکردن
نه گذاشت، نه برداشت گفت:
منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند!
خدا حفظش کنه زیادی رک بود....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بسلامتی کسیکه وقتی دیدعشقش داره بایکی میخنده،


بغضش روقورت دادوگفت:بی معرفت چقرقشنگ میخنده..!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ی سوال،
یعنی این نوشابه کوچولوها بی خانواده محسوب میشن،؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎﺩﺭ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ؟؟؟
ﯾﻨﯽ ﺁﺩﻣﻢ ﺍﯾﻨﻘــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺭ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ؟ !
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﮕﺮﺩﻩ ﻣﻨﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺴــﺮﺵ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ؟
ﻭﺍﻻ ﻣﻦ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﯿﮕﻢ؛ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﻨﮑﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﺭﺳﻤﻮ
ﻣﯽ ﺧﻮﻧﻢ !!! |: |: |
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:25
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ