یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر: دوستت دارم
پسر : هه هه
دختر : میمیرم برات
پسر : هه هه
دختر : امروز تصمیم گرفتم بیام خونتون
پسر : جدی ؟ ساعت چند ؟
دختر : هه هه :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فراموشش کرده ام...

فقط گاهی بی اختیاراسمش راکه میشنوم...

میشکنم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عاشق شدن چیز ساده ایست ….

آنقدر که همه ی انسانها توان تجربه کردن آن را دارند !

مهم عاشــــــــق ماندن است ؛

بی انتــــــــــها بی زوال تا ابــــــد ؛

بی منـــــت …!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 21:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 20:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 20:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 20:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻻﯾﯽ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ، ﯾﻪ
ﺯﺍﻧﺘﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ :
ﺩﺍﺭﯼ ﻻﯾﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﻧﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﺍﺳﺖ ﻋﺮﺑﯽ ﻣﯿﺮﻗﺼﻢ
ﮔﻔﺖ : ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻧﺎ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﺑﺰﻥ ﺑﻐﻞ ﺗﺎ
ﺷﺎﺑﺎﺷﺘﻮ ﺑﺪﻡ :))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/6 - 19:14
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ