یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/31 - 23:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/31 - 22:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داشتم با ماشینم می رفتم سر کار که موبایلم زنگ خورد،گفتم بفرمایید.الووووو.....

فقط فوت کرد!:

گفتم اگه مزاحمی یه فوت کن اگه می خوای با من دوست بشی دو تا فوت کن،
دو تا فوت کرد...

گفتم اگه زشتی یه فوت کن،اگه خوشگلی دو تا فوت کن،دو تا فوت کرد...

گفتم اگه اهل قرار نیستی یه فوت کن اگه هستی دو تا فوت کن،دو تا فوت کرد...

گفتم من فردا میخوام برم رستوران شاندیز،اگه ساعت 12 نمیتونی بیای یه فوت کن،
اگه میتونی بیای دو تا فوت کن.دوباره دو تا فوت کرد...

با خوشحالی گوشی رو قطع کردم.فردا صبحش حسابی به خودم رسیدم،

بهترین لباسامو پوشیدم و با ادکلن دوش گرفتم،تو پوست خودم نمی گنجیدم،
فکرم همش تو قرار امروز بود.

داشتم از خونه در میومدم که زنم صدام کرد و گفت:ظهر ناهار میای خونه؟

اگه نمیای یه فوت کن،اگه میای دو تا فوت کن!!!!!!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/31 - 17:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ ..
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ..
"ﺍﻭ " ﻫﺴﺖ
" ﻣﻦ " ﻫﺴﺘﻢ
ﺍﻣﺎ "ﻗﺴﻤﺖ " ﻧﯿﺴﺖ..
دیدگاه  •   •   •  1393/01/31 - 17:05
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/31 - 16:17
+4
محمد
محمد


کلافه ام از حس نا سپاس بودنم!



وقتی که دیدم پسر معلول خطاب به آفریدگارش گفت:خدایا شکرت مرا در مقامی خلق کرده ای که هرکس مرا می بیند تو را شکر می کنند....!!!!


دیدگاه  •   •   •  1393/01/31 - 14:04
+3
be to che???!!
be to che???!!

ایرانسل ساعت ۷ صبح :


تنها با ۵۰۰تومان برنده خودروی بی ام و باشید


ایرانسل ساعت ۲ ظهر :


تنها با ۲۵۰تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید


ایرانسل ساعت ۱۲ شب :


شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید


هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی. تنها با ۱۰۰ تومان !


ایرانسل ساعت ۴ صبح :


به من بگو با اون ۵۰۰۰تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکاااااار کنی لامصب ؟


1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/31 - 13:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺧﯿﺲ ﺷﺪﻥ ﻭ ﺯﻝ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﭼﺘﺮﯼ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺷﻮﻥ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻩ !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 21:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی دخترا همچین زیر چشمشونو خط میکشن انگار قراره تو امتحان بیاد !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 21:15
+5
alireza
alireza
سلام به همگی چه خبرا؟ یه مدتی بود نبودم خیلی دلم برای تک تکتون تنگ شده دوستون دارم شدیدا/ خیلی گل اید بچها
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 19:47
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ