کلافه ام از حس نا سپاس بودنم!
وقتی که دیدم پسر معلول خطاب به آفریدگارش گفت:خدایا شکرت مرا در مقامی خلق کرده ای که هرکس مرا می بیند تو را شکر می کنند....!!!!
ایرانسل ساعت ۷ صبح :
تنها با ۵۰۰تومان برنده خودروی بی ام و باشید
ایرانسل ساعت ۲ ظهر :
تنها با ۲۵۰تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید
ایرانسل ساعت ۱۲ شب :
شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید
هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی. تنها با ۱۰۰ تومان !
ایرانسل ساعت ۴ صبح :
به من بگو با اون ۵۰۰۰تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکاااااار کنی لامصب ؟



1393/02/2 - 21:52