یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 18:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تو با من بودی اونم با من بود
حالا که نیستی هم این با منه
وفاداری کدامتان بیشتر است؟
جوابی نداری …
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 18:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به یادتم چون دوست دارم
به فكرتم چون برام عزیزى
ناراحتم چون ازم دورى
و ماله من نیستی
دلم گرفته چون نمى بینمت
و ماله من نیستی
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 18:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ماه های سال به زبان هخامنشی

شما متولد کدوم ماهی ؟؟

فروردین = چمن آرا

اردیبهشت = گل آور

خرداد = جان پرور

تیر = گرماخیز

مرداد = آتش بیشه

شهریور = جهان بخش

مهر = دژخوی

آبان = باران ریز

آذر = اندوه خیز

دی = سرما ده

بهمن = برف ازر

اسفند = مشکین فام

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 17:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺏ آقایوﻥ ﺑﺎﺷﯿﻢ !؟

.

.

.

.

.

.

.

.

ﺭﻗﺼﯿﺪﻥ ﺟﻠﻮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ . . ( ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ )

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺫﻭﻕ ﺟﮏ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﻧﺨﻨﺪﯼ . .

ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﯽ ﺩﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﺑﺰﺍﺭﯼ . .

ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭﺵ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯽ ﺍِ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﯼ . .!؟

ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﺗﻨﺪ ﺗﻨﺪ ﺩﺭ ﺑﺰﻧﯽ . . ﺍﯾﻦ ﻋﺎﻟﯿﻪ . .

ﺩﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺑﺎ " ﻫﻮﻡ " ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﯼ . .

موقع خداحافظی بگین فقط...

اونم میگه چی؟؟

بگین هیچی

هر کاری هم کرد بهش نگین

تا آخر عمرش از کنجکاوی دق میکنه

بله ما یه همچین موجوداتی هستیم:)

دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:28
+2
be to che???!!
be to che???!!
به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟!
میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!!
یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده هااااا O :-)
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:54
+4
be to che???!!
be to che???!!
دختره نوشته:
"ارتفاع چشم من انقد زیاده که وقتی از چشمم بیوفتی مرگت حتمی است . آن زمان میفهمی من کی هستم ..."
منم زیرش نوشتم من فهمیدم! تو زرافه ای ، زرافه!!!
خداییش حدسم اشتباه بوده ؟
اگه نه پس چرا بلاکم کرد؟؟؟:|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:53
+4
be to che???!!
be to che???!!
بچه ها همه با هم یک صدا
1
2
3
یار یار یارانه ، اونی که براش میمیرم
یار یار یارانه ، به عشق اون اسیرم
یار یار یارانه ، ماهی یه بار میگیرم
یار یار یارانه ، شاید دیگه نگیرم
یار یار یارانه ، بعد تو من میمیرم
یار یار یارانه
آآآآآآآآآآآآ بیا ماشالا
o
//
/
هرکی لایک نکنه ایشالا یارانش قطع شه
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:52
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیشب بابام گفت پسر پاشو اون دیوان حافظ بیار یه فال بگیرم
ببینم یارانه بگیرم یا نه دیوان حافظ که باز کرد این بیتش اومد

دوش دیدم که ملائک قید یارانه زدند
انصرافی بنوشتند و به سامانه زدند
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ