یافتن پست: #بی

mary jun
mary jun
انسانها
هر چ بیرونشان ساکت تر باشد
فریاد درونشان بیشتر است
دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 11:59
+4
mary jun
mary jun
سعی کن آنقدر کامل باشی ک
بزرگترین
تنبیه تو برای دیگران
گرفتن خودت از آنها باشد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 11:50
+4
mary jun
mary jun
من ماندم و حلقه طنابی در مشت
با رفتن تو ب زندگی کردم پشت
بگذار فردا برسد می شنوی
دیروز غروب - عاشقی خود را کشت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 22:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ممنونم از همراهیتون

شب همگیتون قشنگ{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 21:01
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:55
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

انتظار!!!
واژه ی غریبیست!
واژه ای که روزهاست با اون خوگرفته ام!
هرصب طلوع دیگه ایه به انتظار فرداهای من!میمونم..تنها...در انتظارتو
میدونم روزی باالاخره میایی...من میدونم
چشام همیشه گریون نمیمونه ....من میدونم!!!
وقتی به یاد خنده هات می افتم
به یاد حرفای قشنگت
عکساتو فقط نگا میکنم
یه بار...نه...ده ها بار!!!
وجودمو سراسر عشق فرامیگیره
ذره ذره تو احساس میکنم
فقط میتونم بگم که همیشه درقلب من میمونی
تو میای ...من میدونم!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد باس موقع تفکر:-? سیبیلاشو بتابونه:x سیبیل نداشت موهای نومزدشو:) :
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/27 - 20:33
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ