یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خلبان هواپیما توسط میکروفن به مسافرین خوش آمد میگفت

ناگهان فریاد زد : خدایا کمک کن !

سکوت مرگباری کل هواپیما را فرا گرفت

دوباره صدای خلبان آمد که گفت:

مسافرین عزیز پوزش میطلبم...مهماندار قهوه داغ را روی شلوارم ریخت!

یکی از مسافرین بلند شد و فریاد زد:

کصاااافظ...فقط بیا ببین شلوارهای ما چه بلایی سرشون اومده!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 21:13
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دخــــدره میگه اسمم میناست
اسم پروفایلش NA ZA NIN هستش
اسم ای دی فیسبوکش ایدا مهربانی
بعد ایمیلشو هم هست المیرا 68
سازمان سیا تو شناسایی این مشکل پیدا میکنه
انوقت تو جزییات زده از دروغ بیزارم!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 21:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داشتم ماشین رو دنده عقب می‌آوردم تو حیات
مادرم اومده فرمون میده … بیا … بیا … بیا … نیا ! لوله آب شیکست خاک به سر !

.

.

.

بابام بهم گفت پدر سگه کره خر !
دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟
پدر من اخه اینم فحشه میدی به بچت:))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 20:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 19:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روش تربیتی مادرم اینجوری بود که مثلا من داشتم آشغال می ریختم می گفت داری آشغال میریزی؟
میگفتم: نریزم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.

میگفت می تونی بریزی ولی بعدش جرت میدم :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 19:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک ها
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مراقب بعضی " یک ها " باشیم در حالی که ناچیزند ، همه چیزند ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 18:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یاروعکسشو گذاشته . . .
رفیقش کامنت گذاشته خوشگله ، اینم زده چشات خوشگل میبینه . . .
بعد من زیرش کامنت گذاشتم: آره بنظر منم مشکل از چشاشه . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 18:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

همیشه نمی شود زد به بی خیالی


و گفت تنهـــــــــــا آمده ام ٬ تنهـــــــا می روم...


یک وقت هایی ٬ شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای ٬‌کم میاوری ! ...



دل وامانده ات یکـــــــــــــ نفر را می خواهد .........!

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/26 - 18:08
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
قابل توجه دخترایی كه میخوان لاغر بشن!!
.
.
.
.
.
.
.
.
میدونستین یه بوسه یك دقیقه ای بیست و شیش كالری میسوزونه؟
6 دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 20:53
+12
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سلام بر همه
7 دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 20:03
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ