یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟!
میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!!
یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده هااااا O :-)
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 18:04
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 17:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بیشتر نوابغ دنیا از بین رفتن
ادیسون، ابوعلی سینا، ابوریحان، نیوتون، گالیله، انیشتین راستش:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
منم حال خوشی ندارم

دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 17:26
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چایی ساز چیست؟
.
..
...
....
.....
....
...
..
.
کتری بی آبروئیست که برای جوش آوردن اندکی آب طوری قیل ُ فال راه می اندازد که هر که نداند گمان می کند که یک هفته است دارد بیف استرگانف درست می کند
.
ینی خودم کفم برید با این ادبی صحبت کردنم

دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 17:20
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎﻫﯽ ﻋﯿﺪﻣﻮﻥ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﺮﺩ
ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﻭﻥ ﺩﻟﺴﺘﺮ ﻭ ﻧﻮﻥ ﭘﻨﯿﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ؟
بی لیاقت :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 17:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کــــامـــلـــا واقــعــی :
یه خانم همراه با شوهرش که خیلی بد حال بود
و شدیدا استفراغ میکرد اومده بودن اورژانس.
ازش پرسیدن چی شده؟
خانم بیمار گفت هیچی حاجی مگس خورده
دکتر میگفت خوب مگس خورده درست
ولی این حال کسی که مگس میخوره نیست ...
خلاصه بعد از کلی زحمت زیر زبون خانومش رو کشیدیم
اون هم گفت
حاجی مگس خورد اینجور نشد که
بعدا که بچه هام تو دهنش پیف پاف زدن این جور شد!!!!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 16:19
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بیماری هست به اسم” نه من بدبخت ترم” که در بین ایرانی ها شایع هست
و فرد بیمار تلاش میکنه خودش رو بدبخت تر از دیگری نشون بده
دیدگاه  •   •   •  1393/01/25 - 15:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺁﺭﻩ. ﺩﯾﺸﺐ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﻋﻮﺍﺷﻮﻥ ﺷﺪ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ،ﺩﯾﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﺠﺎ
ﻧﯿﺲ !!!
ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩ ﺳﻮﮊﻩ ﮐﻠﯽ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﺶ ﺧﻨﺪﯾﺪﻡ ...
ﺗﺎ ﺭﻓﺖ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﻬﺶ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ ( " ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺑﻪ ";)
ﺍﻭﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺲ ﺑﻪ ﺟﺰ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ،
ﺑﻪ ﺟﺰ ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻣﺜﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﺟﺒﺎﺭﻩ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﯽ ...
ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﻡ ﺝ ﻧﺪﺍﺩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ : ﺧﯿﻠﯽ ﺩﺭﺩ،ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ،ﺧﯿﻠﯽ
ﺑﯽ ﭘﻮﻟﯽ ﺩﺍﺷﺘﯽ،
ﭼﻘﺪﻩ ﺑﻬﺖ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﺪﯼ ﮐﺎﺷﮑﯽ،ﺣﺎﻻ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﯼ ﻣﺎ ﺟﺎﯼ
ﭘﯿﺰﻭﺭﯾﺎﺵ ﻧﯿﺲ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺯﺭ ﻧﺰﻥ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺷﻮﺧﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ،ﻣﻦ ﻭ ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﯾﺎﺩﺕ
ﺩﺍﺩﯾﻢ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭ؟؟؟
ﻣﻦ ﺩﻗﺎﯾﻘﯽ ﺑﻌﺪ : ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻫﺎ ﺧﻮﺭﺩﯼ ﭘﺲ ﮔﺮﺩﻧﯽ،
ﺩﯾﮓ ﻭﻗﺖ ﻗﻬﺮ ﻭ ﻧﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﻧﯿﺲ،
ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﮐﺘﮏ ﺑﻌﻀﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﺎ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺗﺮﻩ ﺍﺯ ﺑﺴﺘﻨﯽ ...
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺑﺮﻭ ﭘﯿﺶ ﺩﮐﺘﺮ،ﺗﻮ ﺑــﯿـــﻤـﺎﺭﯼ ﺑــﻪ ﺧﺪﺍ،ﺑــــﯿـــــ
ﻣــــﺎﺭ !!!
ﻣﻦ : ﻣﻦ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻣﻮﺝ ﺑــﯿـﻤــﺎﺭ،ﺗﮑﯿﻪ ﺑﻪ ﮐﻨﺞ ﺩﯾﻮﺍﺭ،
ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯﺟﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﮐﻨﺎﺭﻩ ﻣﺮﻏﻪ ﻣﯿﻨﺎﺵ !!!
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺍﯼ ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭ،ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺯﺑﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﺁﺧﻪ ﺑﭽﻪ !!!
ﻧﺮﻭ ﺭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺑﻢ،ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﯾﻨﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺯﻧﮓ
ﻧﺰﻧﯿﺪ ﭘﺎﻣﻮ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻡ،ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ !!!
ﻣﻦ : ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﺎﺑﺎﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺑﯽ ﻟﻄﻔﯽ ﺧﺪﺍﻓﻈﯽ ﮐﺮﺩﻥ،
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﺯﻥ ﺫﻟﯿﻠﻬﺎ،ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﻫﺎ،
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﺿﺎ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﻫﺎ،ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﭽﻪ ﻧﻨﻪ ﻫﺎ !!!
ﺑﺎﺑﺎﻡ : ﺍﯼ ﻧﻤﯿﺮﯼ ﺗﻮ ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﮐﺼﺎﻓﻂ،ﺗﻮ ﺍﻭﺝ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻫﻢ ﺁﺩﻡ
ﺭﻭ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﻭﻧﯽ ﺗﻮﻟﻪ ﺧﺮ , ﺍﻻﻥ ﻣﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 20:16
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کرهﺧﺮ ﮐﺜﺎﻓﺖ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﭼﯿﺴﺖ ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻗﺒﻠﻨﺎ ﻓﺤﺶ ﺑﻮﺩ
ﺍﻻﻥ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﺵ ﻧﻬﻔﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﯿﺸﺘﺮﻩ !!....

دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 20:14
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 19:49
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ