یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی که یه روز بعد از دوستی به دوس دختراشون میگن "خانومم"....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همونایی هستن که روز اول مهدکودک به مربیاشون میگفتن "خاله"اصن
اینا کلا زود فامیل میشن کصافطا! :))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بارونو دوس دارم هنوز
.
.
.
.
.
.
.
.
چون هم هوا رو با طراوت میکنه هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه !
چیه ؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم ؟!؟!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سر زنگ هندسه میگم این درسا بسه..

('_')
_//
_\/

('_')
\\
\/

/('_')\
_||
_\/

هووووووووووو
بیا وسطططط
آهاااان
باز باز باز...
باز منو کاشتی رفتی تنها گداشتی رفتی
دروغ نگم ب جز من یکی دیگ داشتی رفتی...
دستااا شلهههههههههههههههههه..

('_')
_//
_\/

('_')
\\
\/

/('_')\
_||
_\/

جونی جونم یار جونم بیا دردت به جونم ، شب مهتاب لب دریا سی تو آواز می خونم ، جونی جونم یار جونم

_/\
_|
_/\
(.-.)
چیه خوو حوصلم سر رفته
(͡๏̯͡๏)
<;)(>
_||_

دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/22 - 19:19
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 18:15
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که دکتر بشم بعد یه روز تو خیابون راه برم یه ماشین بزنه بهم ، منم محل ندم ، ‌بلند شم تو خیابون راهمو ادامه بدم !
مردم چشاشون گرد بشه ! حالا شاید سوال پیش بیاد که دکتر چی بود این وسط ؟
اون دیگه به شما ارتباطی نداره ! من میخوام تحصیلاتمو ادامه بدم !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 17:48
+8
mary jun
mary jun
یعنی می شود روزی برسد ک بیایی مرا در آغوش بگیری
بخواهم از تو گله کنم
تو بگویی هیییییییس ....
همه کابوس ها تمام شد ......
دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 17:25
+6
mohsen.f
mohsen.f
دیروز akhoonde داشت با موبایلش حرف میزد


از بغلش رد شدم طوریکه طرف پشت خطیه


بشنوه، گفتم : حـــــــــاجی مشروب واسه شما هم بریزم؟؟


بیچاره افتاد به سُــــــرفه کردن...



تفریحه خوبیه ؟
آخرین ویرایش توسط mohsenfri در [1393/01/21 - 16:34]
دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 16:30
+3
mary jun
mary jun
آرام میروم
آچنان آرام ک ندانی کی رفته ام اما وقتی جای خالیه مرا ببینی آنچنان سخت رفته ام
ک تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی !
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 14:05
+5
EHSAN
EHSAN
در CARLO
به سلامتی اونایی که مخاطب خاصشون خداست به سلامتی اونایی که شبا به خدا شب بخیر میگن به سلامتی اونایی که صبح با یاد خدا از خواب بیدار میشن به سلامتی اونایی که خدا همه دار و ندارشونه …

دیدگاه  •   •   •  1393/01/21 - 10:01
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ