یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﭘﺴﺮﻩ 7 ﺳﺎﻟﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ :
ﺑﺎﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺍﻭﻣﺪﻡ ؟؟؟
ﺑﺎﺑﺎﻫﻪ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺷﻮﮐﻪ ﻣﯿﺸﻪ
ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺵ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺑﻪ ﺑﭽﺶ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻩ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﺗﺎ ﺑﻌﺪﺍ ﺍﺯ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺑﺸﻪ
ﺟﺮﯾﺎﻥ ﭼﯿﻪ
ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﺯﺣﻤﺖ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺟﻤﻊ ﻭ ﺟﻮﺭ ﮐﺮﺩ ﻭ 2 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺵ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﻭ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ
ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﺸﻦ،ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﻭ ﺍﯾﻨﺎ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺗﺶ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﺍﺯ ﺑﭽﻪ ﺵ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ :
ﺣﺎﻻ ﺑﮕﻮ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻟﻮ ﭘﺮﺳﯿﺪﯼ ؟؟؟
ﭘﺴﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻫﯿﭽﯽ
ﺍﯾﻦ ﺑﭽﮥ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺭﻭﺑﺮﻭﯾﯽ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﺸﻬﺪ ﺍﻭﻣﺪﻩ
ﻣﻨﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺍﻭﻣﺪﻡ ... ﻫﻤﯿﻦ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 18:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تـــا ﺣـــﺎﻻ ﺷــــــﺪﻩ ﻭﺳﻂ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﯾﻬﻮیی
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
ﺻﺪﺍﯾﯽ ﺷﺒﯿﻪ ﺧُﺮﻧﺎﺱ ﺗﻮﻟﻪ ﺷﯿﺮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﯾﻦ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 18:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سر شمار :ببخشید خانوم شما چند نفرید؟
زن :منو این کره خر و اون توله سگ و اون موش مرده و اون غول بیابونی....
سر شمار :ببخشید خونتون باغ وحشه؟
زن :اره منم خرم که با بابای گوریل اینا زندگی میکنم....
اصن یه وضی
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 18:21
+3
be to che???!!
be to che???!!
ﻣﺎﻫﯿﻢ ﻣُﺮﺩ !!!
ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻟﺴﺘﺮﻭ ﻧﻮﻥ ﭘﻨﯿﺮﺍﯾﯽ
ﮐﻪ ﺑﻬﺶ ﺩﺍﺩﻡ؟ کصافطه ﺑﯽ ﻟﯿﺎﻗﺖ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:48
+4
be to che???!!
be to che???!!
ﯼ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﻧﻘﺪ ﺧﺎﺳﺘﮕﺎﺭ ﺑﻮﺩ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﻟﮑﯽ ﺣﻠﻘﻪ ﺩﺳﺘﺸﻮﻥ
ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻧﺸﻪ!
ﺍﻻﻥ ﺁﺳﺘﯿﻦ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺭﻭ ﺗﺎ ﺁﺭﻧﺞ ﻣﯿﺪﻥ ﺑﺎﻻ ﻫﻤﻪ ﺑﺒﯿﻨﻦ
ﭼﯿﺰﯼ
ﻧﯿﺴﺖ؛ ﺑﺎﺯﻡ ﺧﺎﺳﺘﮕﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺖ...... :))))
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:47
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیشب به مامانم میگم منو بفرست خونه شوهر خودتو راحت کن.
میگه اولا کسی از جونش سیر نشده بیاد تو رو بگیره..
دوما حق الناسه، ما خودمونو راحت کنیم دیگران رو ناراحت؟!

شما خواهر گمشده ندارین ؟؟؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:46
+4
fereshte
fereshte
بسلامتی مرتضی پاشایی همه لایکا بالا...
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:02
+10
zohre
zohre

یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن... امتحان کنین جواب میده

1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 16:36
+5
mary jun
mary jun
زندگی پانتومیم است
حرف دلت را بر زبان بیاوری
                       باختی .....................
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 16:11
+6
fereshte
fereshte
دانشجوی عزیز! دوست تحصیل کرده ی من!!
شمایی ک فردا میخواین دکتر مهندس این مملکت شی !
واقعا نمیدونی تو کلاس باید موبایلتو خاموش کنی؟
نمیبینی خوابیم سر کلاس ؟{-32-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 15:39
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ