♥ نگار ♥
یه ضرب المثل کلمبیایی هست که هیچی نمی گه،
فقط کوکائین قاچاق می کنه!
♥ نگار ♥
موقع پخش این جمله از تلویزیون همه منو چپ چپ نگاه میکنند :استفاده بیش از حد از اینترنت هم، اعتیاد محسوب می شود. شما هم اینطوری هستین عایااااا؟
♥ نگار ♥
بچه که بودیم وقتی یه نفر میگفت عزیزم :سریع می گفتیم :برات پشگل بریزم؟ بعدشم میخندیدیم, غافل از اینکه رسماً خودمونو به بز تشبیه میکردیم!!!
♥ نگار ♥
تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه.
بعد از 10 ثانیه گفت: سلام چطوری؟
منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
...
گفت: چیکار می کنی؟
گفتم: آدم اینجا چیکار میکنه؟
دوباره گفت: می تونم الان بیام اونجا؟
عصبانی شدم گفتم: نه هنوز خودم کار دارم.
یهو دیدم داره میگه: من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده.
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که یک روز بتونم ادامه ی خوابهایی که دیدنشون به خاطر مدرسه رفتن نصفه کاره میموند رو ببینم!!!
من ک لایک میزنم
1393/01/19 - 22:29خب خونه شما نمیام
1393/01/19 - 22:30پ دیگ لایک نمیزنم
1393/01/19 - 22:31قربونت بشم من
1393/01/19 - 22:33