یافتن پست: #بی

fereshte
fereshte
چرا همه ی ما کودکی را دوست داریم؟
فکر میکنم ب دلیل اینه ک کودک نقاب نداره
هنوز نقاب رو کشف نکرده هنوز دور نشده
هنوز دنیای بایدها و نبایدها رو نفهمیده
هنوز مجبور نیست برای تنازع بقاش خودشو پنهون کنه
هنوز خودشه
همونی ک همه ی اسطوره ها و همه آدم حسابی ها سوارش میکنن
خودت باش...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 15:18
+5
fereshte
fereshte
شب همتون آروم
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 01:06
+7
fereshte
fereshte
یه پسر ایده آل باید ادکلنش تلخ باشه
باید وقتی حسودی میکنی بغلت کنه و بگه من فقط مال توام دیوونه
باید موقع خرید کردن چشش دنبال نگاه تو باشه ک بفهمه از چی خوشت اومده
باید وقتی خودتو لوس میکنی قند تو دلش آب بشه و ببوسدت
وقتی دستاشو میگیری چند لحظه ی بار دستاتو فشار بده ک بفهمی حواسش بت هست
ی پسر ایده آل در جواب دوست دارم نمیگه منم همینطور
میگه من عاشقتم
ی پسر ایده آل باید بغلش بوی آرامش بده نه هوس
وقتی میبیندت اول لپتو می بوسه و سرتو روی سینش میزاره
ی پسر ایده آل با تمام وجود دوست داره...
ی پسر ایده آل باید مرد باشه
بسلامتی پسرایی ک مردن

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 00:20
+8
fereshte
fereshte
هوس قهوه کرده ام
هوسه دیدنش هوسه شنیدن صدای خنده هاش
هوسه بوی تنش
هوس کردم عین قبل بغلم کنه
هوسه بوسیدنش
هوسه گذاشتن سرم رو شونه های مردونش
دیوونه دلم برات تنهگ شده...میفهمی؟
چطوری طاقت بیارم بی انصاف؟
دلم میخواد تمام دلتنگیامو بالا بیارم
نه گریه نمیکنم.........
من بهت قول دادم گریه نکنم
آرومم...

آخرین ویرایش توسط fereshteh در [1393/01/20 - 00:11]
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 00:10
+8
fereshte
fereshte
باران که بیاید
چشم هایم را خواهم بست
تا
زین پس آسمان جای من ببارد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:53
+7
fereshte
fereshte
چه عاشقانه مرا در آغوش گرفتی
چه مهربانانه نوازشم کردی
چه بی رحمانه مرا از خواب بیدار کردند...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:49
+9
fereshte
fereshte
تو میروی و من فقط نگاهت میکنم
تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم
بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم
اما
برای تماشای تو همین یک لحظه باقیست
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:40
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


کاش از سینه این آینه باور بکنی ..چهره زشت درونت .پیداست ....ته چشمان پر از نیرنگت... دست از آینه بر دار...تو عادت داری ..به دروغی که بخود میبندی...تو که عاشق نشدی ..تو که از اشک غریبانه ی شبهای سیه بیخبری ..صورت خویش بشوی ...مردمان آینه اند


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:12
+10
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


شب ظلمت زده ام منتظر فانوس است .... خواب آرام ندارم که همه کابوس است .... تو نمیدانی وخود نیز ندارم باور .... عشق بی رحمترین جمله ی این قاموس است

{-7-}


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:11
+12
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


من اینجا مانده در حالی نفسگیرم ....به حال مرگ میماند .نه میمانم نه میمیرم ....هنوزم غرق ایمانم به رویاهای بی تعبیر .....به تنهایی دچار وزخمی چنگال تقدیرم


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:07
+12

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ