یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

وقتی میرم بانک به جای یک شماره پنج شیش تا شماره میگیرم،
.
.
.
.
.
.
.

اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن و میبینه که کسی نیست از خوشحالی تا دمه باجه ذوق مرگ میشه!!
من اینطوری به فکر شاد کردن ملتم! یاد بگیر... :))))))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خدایا خودت داری بنده ی خودت رو میبینی داره دنبال پست های خاک بر سری میگرده
من دیگه حرفی ندارم
ولی یه گناه به گناهاش اضافه کن
یه ثوابم به من بده که کمکت کردم مچه این بنده ی خاک برسری رو بگیری

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من سر جلسه امتحان:(به سبک آهنگ لیلا مازیار فلاحی)
_آقا چیزی نمونده امتحان شروع شه،الآنه که برگه پخش کنن
_چقد خوندی؟
_درس؟ هیچی
_خوب پس چیکار کنیم؟
_هیچی،فقط انقد وقت داریم که بنویسیم
_تو نمیخوای چیزی بگی؟
_آخه مال من یه کم خصوصیه
_هااا ، این نخونده حاجی این خصوصیه یعنی نخونده بابا
_بسم الله الرحمن الرحیم
_این نامه رو استاد فقط بخونه
این نامه رو استاد فقط بخونه
فقط میخوام که حالمو بدونه
مراقبا اطراف منو گرفتن
از دور صندلی هنوز نرفتن
استااااد دارن نقل و نبات میپاشن
تا مامان و بابام دویاره همصدا شن
استاد دلم واسه عمت تنگ شده
نیستی ببینی که سرش جنگ شده
نیستی ولی همیشه در خفایی
استاد من استاد چه بی وفایی
استااااد به عمت بگو شاگردام
پاسن که اون راحت بخوابه چشماش
پاسن که اون قلبش یه وقت نلرزه
نپره از خواب خوشش یه لحظه
اگه یه روز این نامه رو میخونی
دلم میخواد از ته دل بدونی
الآن دیگه به ته ترم رسیدم
مشروط شدم دیدی به برگه ریدم

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه آخرین راه حل که واسه لاغری به ذهنم میرسه
خوردن مایع ظرفشویی پریله
چون به چربی ها نفوذ میکنه و اونارو از بین میبره ...:)) :)) :))
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:48
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

واقعاً در گیر این جوابم
وقتی از کسی میپرسی چایی میخوری؟
میگه : ممنون
.
.
.
.
.
.

ینی چی؟
میخواد یا نه؟
اخه این چه جوابیه!!!
داره تارف میکنه؟از کجا باید بفهمیم؟

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

(توتاروتوپتوبتکون پتورم با توتا بیارتو) چیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دستور دادن یک یزدی برای جمع کردن توت داخل پتو و آوردن آنها به داخل!
من کوچیک یزدی ها هم هستم

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پسر بودن جرم نیست!

.

.

.

.

.

.

... .

بیماریست!
بیاییدبا آنهامهربان تر رفتارکنیم!:))
دختراااااا موج مکزیکی

1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻟﻄﻔﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﺮﺍﺩﯼ ﺗﻮ ﻣﻦ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﭘﯽ ﺍﻡ ﺑﺪﻩ ﺑﻬﻢ ﺑﮕﻪ .
.
.
.
.
.
.
.
ﺗﺎ دیلیتش ﮐﻨﻢ
ﻭﺍﻻ ...
ﻣﻦ ﭼﻪ ﺍﯾﺮﺍﺩﯼ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻢ ﮐﻪ
ﺍﻭﻧﻢ ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯿﺸﻪ

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:39
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
{-35-}{-35-}{-35-}.............slm
11 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 20:38
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ