یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺳﻮﺳﮑﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻥ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﮐﻔﺶ ﻧﻤﯿﭙﻮﺷﻦ؟
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺕ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼﺮﺍ ﺳﻮﺳﮑﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻥﻣﺪﺭﺳﻪ ﮐﻔﺶ ﻧﻤﯿﭙﻮﺷﻦ !!!!?...
ﺳﻮﺳﮏ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻣﯿﺮﻩ؟
ﺳﻮﺳﮏ ﮐﻔﺶ ﻣﯿﭙﻮﺷﻪ؟
ﻣﮕﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﻭﻗﺘﺎ ﻣﯿﭙﻮﺷﻪ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻧﭙﻮﺷﻪ؟
ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ!
ﯾﮑﻢ ﻓﺴﻔﺮ ﺑﺨﻮﺭ ﻣﻐﺰﺕ ﺑﺎﺯ ﺑﺸﻪ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 19:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فامیلمون مدارکشو داده واسه ترجمه که بره خارج
بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟
میگه قهوه ترک اگه دارى بیار ، تلخ لدفن !!!! :|
حالا تا هفته پیش خاکشیرو با آفتابه سر میکشیدا
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 19:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه یه مرد زشت و بد تیپ به زنها نگاه کنه مردی هیز وچشم چرانه!!!!!!!!
ولی اگه مردی خوشتیپ و خوش هیکل باشه مردی دقیق" ریز بین" و جذابه!!!!!!
((مفاتیح الزنان))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 19:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺯﺩﻩ: ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﻦ ﮐﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﺪ
ﻟﯿﻠﯽ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﻋﺸﻘﺶ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﺷﺪﻩ
.

.
ﻭﺍﻻ ﺗﺎ ﺍﻭﻥ ﺟﺎ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﭼﺸﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ
ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﻟﯿﻠﯽ
ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﻗﺒﻞ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ
ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨﯿﺪ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 19:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دخترخاله ۵سالم گفتم :چجولی؟ خوفی؟ عجیجم
برگشته بهم میگه :درست حرف بزن ببینم چی میگی!!!
گودزیلاهاهم واسه ماآدم شدن!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 19:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 19:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیر قبلنا جنسیت جوونها دو دسته بود:
۱-دختر خانوما، ۲-آقا پسرا...
الان باید دو دسته دیگه هم اضافه کنیم:
۳-آقا دخترا! ۴-پسر خانوما!!
هیییی روزگار
6 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 18:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صدامو دارین؟
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
36 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 18:36
+3
be to che???!!
be to che???!!
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
16 دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 18:24
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
من از زندگی تو هوات خسته ام ازت خسته امو باز ولی وابسته ام

نگو ما کجاییم که شب بین ماست خودم هم نمیدونم اینجا کجاست

بیا با هوای دلم سر نکن بهت راست میگم تو باور نکن

از این فاصله سهمم و کم نکن بهت خیره میشم نگاهم نکن

تو رنجیدی و دل ندادم بری خودم رو فراموش کردم تو یادم بری

تو یادم بری زندگیم سرد بشه یه روز این پسر بچه ام مرد شه

ولی هر شب از خواب من رد شدی به هر راهی رفتم تو مقصد شدی

درست لحظه ای که ازت میبرم تحمل ندارم شکست می خورم

نمیشه تو این خونه پنهون بشم بهم سخت میگیری آسون بشم

اگه پای من جاده رو برنگشت فراموش کن بین ما چی گذشت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/15 - 15:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ