یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺩﯾﺪ ﮔﺎﻩ 12 ﺗﺎ ﻣﺎﻩ !!!

" ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ :" ﺑﻪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮔﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺷﻮﺍﻟﯿﻪ ﻫﺎﺳﺖ ! ﻗﻠﺒﺎ ﻋﺎﺷﻘﻪ ﻭﭘﺎﺑﺮﺟﺎﺳﺖ !((خودم &hearts<img src=)" title=";))" />

" ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ " : ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ! ﮐﻢ ﺭﻭ ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﺷﻬﺎﻣﺖ ! ﻣﻮﺳﯿﻘﻲ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ !

"ﺧﺮﺩﺍﺩ " : ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﺩﻧﺒﺎﺳﺖ ! ﻭﮔﻔﺘﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺩﻝ ﺍﻭ ﺑﺮ ﭘﺎﯾﻪ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ !

" ﺗﯿﺮ " : ﺩﻟﯽ ﻧﺎﺯﮎ ﻭ ﭘﺮ ﻣﺤﺒﺖ ﺩﺍﺭﺩ ! ﺍﺯ ﺩﻝ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﻭ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﻫﺮﺍﺳﺪ !

" ﻣﺮﺩﺍﺩ " :ﻋﺎﺷﻖ ﭘﯿﺸﻪ ﺍﺳﺖ ! ﺑﯽ ﻋﺸﻖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ !

" ﺷﻬﺮﯾﻮﺭ " : ﻋﺸﻖ ﺍﻭ ﺷﻌﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻮ ﭼﮏ ﺩﺍﺭﺩ ! ﺩﺭ ﭘﯽ ﻋﺸﻖ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﺍﺳﺖ !

" ﻣﻬﺮ " : ﺩﺭ ﺍﻣﺮ ﻋﺸﻘﯽ ﻭﺭﺯﯾﺪﻩ ﺍﺳﺖ ! ﻭﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻣﺎﺟﺮﺍﺳﺖ !

"ﺍﺑﺎﻥ ": ﻫﯿﺠﺎﻥ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎ ﺳﺖ! ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﺻﺎﺩﻕ ﺍﺳﺖ !

" ﺍﺫﺭ ": ﺧﻮﺵ ﺑﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ! ﻧﮕﺎﻫﯽ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺩﺍﺭﺩ !

" ﺩﯼ ": ﺷﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﻇﺎﻫﺮ ﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺎﺷﺪ ! ﺍﻣﺎ ﻗﻠﺐ ﮔﺮﻣﯽ ﺩﺍﺭﺩ !

" ﺑﻬﻤﻦ ": ﻋﺸﻖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﯾﺮ ﺍﺑﺮﺍﺯ ﻣﯿﮑﻨﺪ ! ﻋﺎﺷﻖ ﺍﺯﺍﺩﯼ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻋﺸﻘﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻧﻤﯽ ﺑﺮﺩ!

" ﺍﺳﻔﻨﺪ ": ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﺭﻣﺎﻧﺘﯿﮏ ﺍﺳﺖ ! ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺍﺳﺖ!

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 20:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : ۲۷ سال
ناراحت شد گفت : ...










۲۲ سالشه
گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم (*_*)

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 20:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

99 درصد کسایی که عینک گرد میزنن و فکر میکنن شبیه جان لنون شدن، .

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.شبیه گربه نره میشن.

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شما با خوندن این پُست






















5 ثانیه از عمر خود را هدر دادید. به همین راحتی

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره عاشق یه پسری میشه...
.
.
.
.
.
.
پسره :بابا بی خیال من شو.. خوب دقت کن، من جای خواهرتم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
9 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره 13 سالشه مطلب گذاشته:خیلی سخته ببینی دستای عشقت تو دستای یکی دیگه ست
من 13 سالم بود بادکنک باد میکردم سر بادکنکو میکشیدم صدای ویییییژژژژژ میداد
اصن آخر عشق و حال بود
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:02
+3
mary jun
mary jun
با موجودات عجیبی زندگی می کنیم !!!!
موجوداتی ک تنها با   "  بی محلی  "   آدم می شوند .....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 19:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ