یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میری حموم آب داغو وا میکنی چهارصد ساعت وامیستی تا داغ شه
حالا کافیه تو دستشویی اشتباهی آب داغو وا کنی
تو بیست صدم ثانیه میرسه به ۱۲۰درجه سانتی گراد !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 18:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 18:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 18:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دانستید پای راست شما احمق است! امتحان کنید

در حالی که پشت میز کارتان نشسته اید پای راستتان را از زمین بالا ببرید و در
جهت عقربه های ساعت
بصورت دایره ای بچرخانید
همزمان با این عمل با

دست راست
خود عدد ۶ را در هوا بنویسید

مشاهده خواهید
کرد که پایتان نیز جهت حرکت خود را تغییر می دهد !!

امتحان کنید
دیدید گفتم. کاری از دستتان بر نمی آید. پای راستتان احمق است!!
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 17:49
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دلیل اینکه پست نمیزارم اینه که

نه شکست عشقی خوردم !

نه مشکل روحی روانی دارم !

نه غمگینم !

نه بیکارم !

نه حوصله دارم !

و اینکه دیگه از ما گذشته ... :(

اگه همیشه آنلاینم واسه اینه که همیشه اکثرا به نت دسترسی دارم و اینجا بخاطر اینکه با دوستام در ارتباط هستم میام و آنلاین میشم

این رو محض اطلاع دوستانی گفتم که میگن چرا ؟؟! واسه چی ؟؟! نکنه تو فلانی هستی ؟؟! :D
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:57
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم وقتی برگه امتحانیمو میدادن در دو حالت کتک میخوردم:
وقتی بیست نمیگرفتم :که چرا بیست نگرفتم.. وقتی بیست میگرفتم که
میگفت تو که میتونی بیست بگیری چرا اون بار بیست نگرفتی.. یعنی در
هر دو صورت جرات نمیکردم برگمو به مامانم نشون بدم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!
-گورخرتنهاست ب یادش باشیم
-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد حیوان حیوان است دیگر
-من گورخرم
-چشات گورخرمیبینه
-من از اول این ساپورت رو داشتم گورخر ادای منو درمیاره
-ب یاد همه گورخران درگذشته!:D
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدر و مادر عزیز
اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم
و وقتی که برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم
الزاما معنیش این نیست که
از وقتی رفتین تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما !
با تشکر فراوان !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:08
fereshte
fereshte
سلام همه  حالتون چطوره؟{-49-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 12:45
+4
AmirAli
AmirAli
دل را بدنام نکنيم! آنچه بعضى ها دارند کاروانسراست نه دل!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 12:27
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ