یافتن پست: #بی

fereshte
fereshte
گوشت. پوست و استخوان: به طور میانگین 15 کیلو گرم    چربی عضله نما:60 کیلو گرم             تافت و چسب مو: 3 قوطی        قدرت زبون بازی: 72 ساعت بی وقفه           دروغگویی: 20 بار در ثانیه       قدرت ابراز علاقه: 60 اسب بخار        قدرت پیچوندن: 30 دور در دقیقه            تنبلی: عصاره ی 70 آدم فراخ       صبر و شکیبایی: در این مورد ذاءقه ای می باشد         قدرت حرکت چشم: 360 درجه در جا
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:38
+6
fereshte
fereshte
کثیف ترین چاپلوسی زمانی است که مردی یا زنی به خاطر طبیعی ترین نیازش به معصومی بگوید دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:23
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فامیل:بزنم لهت کنم..
عزیزم:با چوب یا کمربند؟.
فامیل:چوب.
عزیزم:تو سرم میزنی یا بدنم؟
فامیل:تو سرت.
عزیزم:تو سرم زدی میمیرم یا زنده میمونم؟
فامیل:زنده میمونی.
عزیزم:بیمارستان میلاد بریم یا اختر؟
فامیل:اختر.
عزیزم:علتشو شکستگی اعلام کنیم یا ضربه مغزی؟
فامیل:ضربه مغزی.
عزیزم:میرم تو کما یا اهدای عضو میکنید؟
فامیل:اهدایه عضو میکنیم.
عزیزم:اول قلبم یا کلیم؟
فامیل:کلیت.
عزیزم:تو یخ میذارید یا در جا اهدا میکنید؟
فامیل:تو یخ میذاریم.
عزیزم:یخاش قالبی باشه یا از این تیکه یخا؟
فامیل:ترجیح میدم الان بکشمت.
عزیزم:ی راست بهشت زهرا میریم یا سرد خونه؟
فامیل:گم شوتا لهت نکردم.
عزیزم:با چوب یا کمربند؟

عــــزیــــزم بــــبخشید
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه مردی ...؟!!مرد بمون ... اگه نیستی ... نامردی نکن ...!!

اگه تنهایی ...؟!!تنها بمون ... اگه نیستی ... تنهاش نذار ... !!

اگه نجیبی ... ؟!!... نجابت کن ... اگه نیستی ... هرزگی نکن ... !!

اگه عاشقی ... ؟!!عاشق بمون ... اگه نیستی ... حرمت عشقو نشکن ...!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اددلیست گلم ب 24تا زبون میگم دوستون دارم:x

- افغانی ……….……..صدقه تو شونوم!………….!Sadghe to shonom

- انگلیسی …………….……..آی لاو یو!……………………I love you

- ایتالیایی …………………………تی آمو!……………………..!Ti amo

- اسپانیایی ………………….ته کویرو !………………………!Te quiro -

‌آلمانی ………….…….ایش لیبه دیش!………………!Isch liebe dich -‌

آلبانی ………….……………..ته دوه!…….………………….!Te dua 7-‌

ترکی …….…………..سنی سویوروم!……………..!Seni seviyurom 8-

‌پرتغالی ….…………….…….او ته آمو!………………….!Eu te amo 9-‌

چینی ……….……………..وو آی نی!………………………!Wo ai ni 10

- چکی ……..……….………میلوجی ته!…………………….!Miluji te 11-

روسی ………………یا تبیا لیوبلیو!………………!Ya tebya liub liu 12-‌

ژاپنی ……….…………آیشیتریو !…………….…………!Aishiteru 13-

‌سویدی ….………یاگ السکار دای!……..………….!Yag Elskar dai 14-

‌صربستانی …..……………….ولیم ته!……………………!Volim te 15-

‌عربی ……..…………..انا بحیبک!…….………….!Ana Behibbek 16-

‌فارسی..….…….….دوست دارم!……………….…..!Dooset daram 17-

‌فرانسوی ……..……….ژ ت آیمه!…………………….….!Je t aime 18-‌

فیلیپینی ….….………..ماهال کیتا!……………………..!Mahal kita 19-

‌کره ای …………..سارانگ هیو!…………………….!Sarang heyo 20

- لهستانی ….…………کوهام چو!……………………!Koham chew 21-‌

مجارستانی..…………..سرتلک!…. ……………………..!Szeretlek 22-

‌ویتنامی …….……….آن یه و ام!……………………..!An ye u em 23

- یونانی ……..………….سغه پو!………………………!Sagha paw 24-

‌یوگسلاوی ……………….یا ته وولیم!…………………….!

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:36
+5
fereshte
fereshte
من مانند همسنو سالای خودم نیسم ک هرروز ی آرزو دارن واسه آینده من تنها ی آرزو دارم و الان اینه ک شبی بخوابمو دیگه بلن نشم تا نبینم..تا نشکنم...تا هرروز چندین بار نمیرم...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:03
+5
fereshte
fereshte
اگه میبینی هوز تنهام بخاطر عشق تو نیست! من فقط میترسم همه مثل تو باشن!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:59
+4
fereshte
fereshte
همیشه نمیشود زد به بیخیالی و گفت: تنها آمده ام  تنها میروم...   یک وقت هایی شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای  کم می آوری   دل وا موندت یکیو میخواد....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:52
+5
fereshte
fereshte
باخودم اتمام حجت میکنم ...که دیگر نه اشکاز چشمانم فرود آید...          و نه نگاه هایم حیس آب شوند... اما صح که بلند میشوم....     میبینم که بالشم خیسه خیس است!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:49
+4
fereshte
fereshte
کی میگه زندگی زیباست؟  زندگی زشتترین زشتیه ک تو عمرم دیدم   اصا هدف خدا از خلق ما چی بود؟ ک بشینه ببینه چقد عذاب میکشیمو ....حال کنه؟ من اگ جای خدا بودم ........ خدایا این رسمش نبود ....
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ