یافتن پست: #بی

fereshte
fereshte
زندگی انگار تمام صبرش را بخشیده است به من!! هرچه من صبوری میکنم او با بی صبری تمام هول میزند                             برای ضربه بعد....!             کمی خستگی در کن لعنتی...             خیالت راحت!!...  خستگی من به این زودی ها در نمیشود...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بد شانسی هیچ وقت سراغ من نمیاد...
.
.
.
در واقع هیچ وقت نرفته که بخواد بیاد!!!
الانم این جاست، مثل اسکلا هم داره منو نگا می کنه :|
سلام کن به خاله :
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بعضیاااااااااااااااااااااا:
اگه آرمین میگه:
اگه دیگه نداری رومــ هیچــ میلی
اگه منو نمیخوای نداره عیبی
من میگم:
اگه دیگه نداری رومــ هیچــ میلی
اگه منو نمیخوای به درک هری

مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:02
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فقط دختــــــــــرا ﺑﺨـﻮﻧﻦ
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕـﺮ
.
.
.
.
.
.
ﻓﻀﻮﻟـﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﻣﻦ ﺑﺎ پسرا ﭼـﻪ ﺣﺮﻓـﯽ ﺩﺍﺭﻡ !!!!!!

ﺣﺎﻻ ﻫﻤﺸﻮﻧﻢ ﻣﯿﺎﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ . لایک وﮐﺎﻣﻨﺖ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻥ ﮐﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺎ ﻧﺪﯾﺪﯾﻢ ﮐﻼ

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 14:00
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم پیش بابام میگم :اخه اینم شد زندگی؟؟!
بابام :رو همه خوبیام بستی چطور چشاتو
من :چی؟ |:
بابام :هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو
من :چی؟ |:
بابام :بدبخت قیافتو ببین ترکیدی
من.......!!!!! |:
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 13:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


به تمام جزئیاتش...
به لبخند بین حرف هایش..
به سبک ادای کلماتش،
... به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..
به چشم هاش خیره شو..
دستهایش را به حافظه ات بسپار...
گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارن

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 13:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو ﺷﺒﯿﻪ ﺍﺳﺐ ﺣﻀــــﺮﺕ ﻣﺨﺘﺎﺭﻩ ، ﺑﻌﺪ ﭘُﺴﺖ
ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻫﺮﮐﯽ ﺑﻬﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﻩ ﺑﻼﮎ
ﻣﯿﺸﻪ ، ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮ  ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ
ﺑﻬﺖ ﺟﺮﺍﺡ ﭘﻼﺳﺘﯿـــــــــــﮏ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﻪ |:
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 13:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا فانتزی من اینه که یه قبله نما بردارم برم وسط کعبه بشینم ببینم این قبله نما میخواد کدوم طرفو نشونم بده....
یعنی شما فکر میکنید کجارو نشون میده؟
یعنی فحشم میده؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 13:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه پسره رو پیج یه دخی نوشته بود مخلصیم!

منم زیرش نوشتم خانم مخلص نمیخوان شوهر میخوان شوهر !!

بیشعور حرف دلشو زدما امابلاکم کرد =)))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:19
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ