یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره نوشته "نرو"!!
دختره کامت گذاشته زیرش :
"نرو"دردناک ترین التماس دنیاست !! :("
منم کامنت گذاشتم :
اما به نظر من " نرو " یکی از بهترین نرم افزارهای رایت سی دیه :)))
نامردا منو بی دلیل حذف کردن !! :( :( :( ... :))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بالاخره حکمت ” آی سی یو رو در بیمارستان دریافتم !

جمله ای حکیمانه از جناب عزرائیل خطاب به بیمار …
I see You”
دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چن روز پیشا سر کلاس بودیم
داشتیم یه خورده مطلب از کامپیوتر دانشگا میریختیم لای فلش
یهو یه دختره گفت استاد اگه مطالب رو روی سی دی بریزیم دیگه ویروس داخلش نمیره؟؟
استادم گفت: نه
دختره گفت چرا؟
منم گفتم آخه سی دی لیزه ویروساش لیز میخورن
دختره که سرخ شده بود گفت نه واقعن پرسیدم
منم جدی شدم گفتم نه اصلش واسه اینه که سی دی سوراخ داره وسطش , ویروساش ازش میریزن بیرون
کلاس که داغون شد
دختره م که نابود شد
استادم در حالی که داش میمرد گفت خاهشن ده دیقه از کلاس گمشو بیرون
اصن تو دانشگاها نمیشه بحث علمی کرد
اه اه اه

دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:03
+4
roya
roya
بسلامتی تنهایی که خیلی با ارزشه
چون خالی از ادمای بی ارزشه...
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 14:53
+6
fereshte
fereshte
شب همتون آروم {-49-}
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 23:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای خوبم

ممنونم بابت تحمل و همراهی و لایک و کامنتاتون

خیلی دوستتون دارم و برام عزیزین پس مراقب خودتون باشین

شب همگی خوب و پرستاره
{-27-}{-35-}{-49-}{-43-}
6 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 23:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

متنفرم از پسری که حتی یه بار به خواهر خودش نگفته گلم اما به یکی که نمیشناسش میگه خوبی گلم؟؟؟؟
از پسری که همه رو هرزه میدونه اما خودشو خدااا...
از دختری که تن میفروشه
ازپسری که میگی سلام میگه شمارتو بده...
از دختری که تامیگی سلام میگه کارت شارژ خ[!] واسم...
از پسری که همه خوشیشو کرده بعد یه دختر افتاب ندیده میخواد
واسه زندگیش...
از دختری که تا باباش بهش میگه بالا چشمت ابرو با بقالی سرکوچه رفیق میشه
متنفرم از عشق و عاشقی...
از این دلتنگی...
از این اعتقادای مزخرف..
از اینایی که مخاطب خاصشونو میزنن تو سر اونای که بی کسن...
از این کسایی که ادعای ادم بودن میکنن اما ادم نیستن
از پسری که شده دختر
از دختری که شده پسر
از دختری که همه پسرارو عابر بانک میبینه
از پسری که تن دخترو با تخت خوابش اشتباه میگیره...

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 23:33
+6
fereshte
fereshte
وجدانت را مجبور نکن تا نفهمد آنچه را که می بیند

آخرین ویرایش توسط fereshteh در [1393/01/11 - 23:28]
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 23:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 23:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 23:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ