پسره نوشته "نرو"!! دختره کامت گذاشته زیرش : "نرو"دردناک ترین التماس دنیاست !! " منم کامنت گذاشتم : اما به نظر من " نرو " یکی از بهترین نرم افزارهای رایت سی دیه )) نامردا منو بی دلیل حذف کردن !! ... )
چن روز پیشا سر کلاس بودیم داشتیم یه خورده مطلب از کامپیوتر دانشگا میریختیم لای فلش یهو یه دختره گفت استاد اگه مطالب رو روی سی دی بریزیم دیگه ویروس داخلش نمیره؟؟ استادم گفت: نه دختره گفت چرا؟ منم گفتم آخه سی دی لیزه ویروساش لیز میخورن دختره که سرخ شده بود گفت نه واقعن پرسیدم منم جدی شدم گفتم نه اصلش واسه اینه که سی دی سوراخ داره وسطش , ویروساش ازش میریزن بیرون کلاس که داغون شد دختره م که نابود شد استادم در حالی که داش میمرد گفت خاهشن ده دیقه از کلاس گمشو بیرون اصن تو دانشگاها نمیشه بحث علمی کرد اه اه اه
متنفرم از پسری که حتی یه بار به خواهر خودش نگفته گلم اما به یکی که نمیشناسش میگه خوبی گلم؟؟؟؟ از پسری که همه رو هرزه میدونه اما خودشو خدااا... از دختری که تن میفروشه ازپسری که میگی سلام میگه شمارتو بده... از دختری که تامیگی سلام میگه کارت شارژ خ[!] واسم... از پسری که همه خوشیشو کرده بعد یه دختر افتاب ندیده میخواد واسه زندگیش... از دختری که تا باباش بهش میگه بالا چشمت ابرو با بقالی سرکوچه رفیق میشه متنفرم از عشق و عاشقی... از این دلتنگی... از این اعتقادای مزخرف.. از اینایی که مخاطب خاصشونو میزنن تو سر اونای که بی کسن... از این کسایی که ادعای ادم بودن میکنن اما ادم نیستن از پسری که شده دختر از دختری که شده پسر از دختری که همه پسرارو عابر بانک میبینه از پسری که تن دخترو با تخت خوابش اشتباه میگیره...