یافتن پست: #بی

ali23
ali23

اون چه فیلمیه که دوتا شخصیت داره؟معمولا لختن؟همیشه یه کارتکراری انجام میدن،گاهی خشن وگاهی باملایمت،هیچ گفتگویی بینشون رد وبدل نمیشه و فقط جیغ و داد میکنن؟وهمه ی ما ازدیدنش لذت میبریم؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
تام وجریه
خوشم میاد همه فکرا منحرفه O_0

دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 15:05
+3
ali23
ali23
آخرین ویرایش توسط missgod23 در [1393/01/11 - 15:07]
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:36
+5
ali23
ali23
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:33
+6
ali23
ali23
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 14:01
+3
mary jun
mary jun
دوست دارم ی شبه هفتاد سال پیر شوم
در کنار خیابانی بایستم...
تو مرا بی آنکه بشناسی از ازدحام تلخ خیابان عبور دهی...
هفتاد سال پیر شدن ی شبه
ب حس گرمی دست های تو
هنگامی ک مرا عبور میدهی بی آنکه بشناسی
می ارزد....!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/10 - 19:31
+7
fereshte
fereshte
سرمایی ک بوده ام . همیشه... ولی ...  بین خومدمان بماند... سرمایی تر میشوم وقتیپای آغوش تو در میان باشد...!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/10 - 14:30
+6
fereshte
fereshte
خسته ام از جنس قلابی آدم ها... هی فلانی ! راهت را بگیر و برو ...  حوالی ما توقف ممنوع است
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:44
+6
fereshte
fereshte
از فردا بیشتر مراقب باش تقاص اشک های امشب من سنگین تر از تمام روزهایی است ک عاشقانه گریه کردم...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:36
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ