fereshte
هی غریبه دس رو کسی گذاشتی ک همه ی دنیای منه بی وجدان انقد ب اون نگو عزیزم
fereshte
و عشق یک بیماری بد خیم روحی بود...
♥ نگار ♥
بیاین چند دقیقه برای اونایی که با ماشینشون ساعت ها ترافیک رو تحمل میکنن
تا برسن باشگاه بدنسازی و سوار دوچرخه شن؛
سکوت کنیم،
و برای شفای اونا دعا کنیم....
fereshte
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت ببخش مرا مادر...
♥ نگار ♥
من به شخصه عاشق محسن چاووشیم
با این آهنگ نگارش
مرسی محسن
fereshte
کی اشکاتو پاک میکنه شبا ک غصه داری.... دس رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری.......... شونه ی کی مرحم حق حقت میشه...............