یه همکلاس دارم اسمش باقر باقری هست استاد همیشه اول فامیلی رو میگه بعد اسم طرفو .وقتی برای اولین صداش کرد گفت باقری باقر بیاداینم با حرکت زیگزاگی رفت استاد گفت چته؟گفت:خودتون گفتین باقری"با قر "بیا هیچی دیگه کلاس رفت هوا)))))))))
بابا: منو بیشتر دوس داری یا مامانو؟ پسر بچه: هر 2تاتونو بابا: حالا اگه من برم آمریکا مامان بره فرانسه تو کجا میری؟ پسر بچه: فرانسه___بابا:خب ببین تو مامانو بیشتر دوس داری____پسر بچه: نه من فرانسه رو دوس دارم___بابا: خوب اگه من برم فرانسه تو مامان بره آمریکا تو کجا میری؟__پسربچه: آمریکا___بابا: چراااااااااااااا؟ پسربچه: چون قبلا فرانسه رفتم___بابا: کثاففففت،حالا اگه منو مامان هردو بریم فرانسه تو کجا میری؟ پسربچه: میمونم همینجا__بابا: چرااااا؟ پسربچه: چون خونه خالیه ))))))