یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم‌های قد بلــــــــــــــــند را برای خودشان دوست داشته باشید
نه برای اینکه دستشان به کابینت‌های بالایی آشپزخانه میرسد. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

.ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻧﯿﺴﺖ!

ﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﯽ

ﮔﺎﺯﺵ بگیری:
ﺑﺪﻭﯾﯽ دنبالش ﺍﻧﻘﺪ ر که از پا بیفته

ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺼﺎﻓﺖِ ﺩﻭستداشتنی رو

والااااااااااااااااااااااااااااااااااا........... به خوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جدیدن هرچی توی خونه میخوام دنبال کیبرد میگردم
که توی قسمت سرچش بنویسم !!و یا بش بزنگم ببینم صداش از کجا میاد
داغون شدم رفت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به چند عدد دختر خوب خوشگل و از همه مهمتر باوفا برای دوستی با چند خواننده نیازمندیم!!!
1 - مجید خراطها ( این اورژانسیه زده تو کار تیغو این چیزا الان تو تیغ دومه دیر برسی از دست رفته)
2 - آرمین 2afm ( این بیچارم اصن خبر نداره دوست دخترش کجاست تو آخرین آهنگش گفته بود شبا کجایی)
3 - امیر تتلو ( این یکیم نمیدونه که لباس دوست دخترشو کی واسش باز و بسته میکنه یه نموره ناموسیه)

حالا انتخاب با شماست
خودتون و خوجل کنید عکساتونم واسه من بفرستید+ شمارتون
تعیین صلاحیت [!]ون:D

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار میلنگه که

من انقدر خوشحالم؟

اصولا باید یه ضدحالی باشه توش، نمی‌شه همینجوری که :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آﻣﺎﺭ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻓﺤﺶﻣﯿﺨﻮﺭﻥ :
ﻋﮑﺎﺱ ﻋﮑﺲ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ
ﺩﺍﻭﺭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﭘﻠﯽ ﺍﺳﺘﯿﺸﻦ
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ
ﻋﻤﻪ ﮔﻮﯾﻨﺪﻩ ﯼ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ
ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺍﺳﺖ
ﻋﻤﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ… :
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم :
سلام بیداری ؟
جواب داده : آره بیدارم ، تو چی ؟ :|
خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو اولویت !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

امروز فهمیدم استاد شیمی‌ مون خیلی‌ خنگه ))

امتحان داشتیم یه سوال بود آیا می‌دانید منیزیم چیست ؟؟

منم نوشتم بله می‌دانم


پدسّگ نمره نداده بهم:|

حالا این هیچ…

سوال بعدی نوشته اگر چوب داخل دریا بیفتد چه اتفاقی‌ رخ میدهد؟

منم نوشتم خیس میشود

به این جواب هم نمره نداده بود:|

لعنت به هرچی‌ ستمکار و خدا نشناس !

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد باس از بیرون که اومد یه نعره بزنه که چهار ستون خونه بلرزه!! وبا ابروهای درهم کشیده یه مشت بکوبه به دیوار و بگه:
ززززززززززززززززززززززززن…


مگه نگفتم ظرفا روخودم میشورم فداتشم؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروزرفته بودیم خونه عمه ام عیددیدنی وازاین چیزا
با عمه خانمم توعالم بردارزاده وعمه ای شوخی وکمی اذیتش میکردم ک یهوچشم تون روزبد نبینه باعصبانیت گفت خیلی احمقی بی شعوری و...
منم با مظلومیت تمام گفتم بامنی!؟
گفت :نه باعمه تم!
بابا بخودتون رحم کنید!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 21:21
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ