یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم ببرمت یه جای شلوغ وایسم اون وسط نگات کنم!
بگم:اینارومیبینی?؟
بگی:آره! بگم:توهیاهوی همه ی این آدما بازم من چشمام فقط دنبال تومیگرده،دلم برای توتنگ میشه....
صداشونومیشنوی?؟
بگی:آره. بگم:تواوج همین صداها دلم دنبال صدای تومیگرده...
بگم:حالاچشماتوببند،بگوچه حسی داری!؟ بگی:انگار گم شدم بینه یه عالمه غریبه
بگم:اگه نباشی گم میشم بینه یه دنیاغریبه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 15:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﻣﺰﺍﯾﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻮﺩﻥ: ﻣﺎ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﮐﭽﻞ ﻧﻤﯿﺸﯿﻢ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﻧﻤﯿﺮﯾﻢ ﮐﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺩ ﺑﺸﻨﻮﯾﻢ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻟﻘﺐ ﺑﯿﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺗﻌﻠﻖ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ ﺍﻭﯾﺰﻭﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺸﯿﻢ ﮐﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺪﯾﻢ ... ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﻧﯿﺎﺯ ﻧﯿﺴﺖ ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻋﻘﺪﻩ ﻣﻮﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﻭ ﺍﺑﺮﻭﯼ ﺷﯿﻄﻮﻧﯽ ﻭ ﮔﻮﺷﻮﺍﺭﻩ ﻭ ﻏﯿﺮﻩ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺑﻪ ﻣﺎ ﮔﻔﺘﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺗﺎ ﻫﺮﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺩﻟﻤﻮﻥ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﻢ ﺑﺎ ﺧﺮﺳﻤﻮﻥ ﺑﺨﻮﺍﺑﯿﻤﻮ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﻤﻮﻥ ﻧﻤﯿﮕﻪ ﺧﺮﺳﻪ ﮔﻨﺪﻩ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﯿﺴﮑﺎﻝ ﺑﻨﺪﺍﺯﻩ ﻣﺚ ﺑﺨﺘﮏ ﺑﻬﺶ ﻧﻤﯽ ﭼﺴﺒﯿﻢ ﻭﺷﻤﺎﺭﻩ ﺭﻭ ﺗﺎ ۱۰ ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﻪ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯿﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻣﻬﺮﯾﻪ ﺯﻧﺪﺍﻥ ﻧﻤﯿﻮﻓﺘﯿﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺣﻖ ﺗﻘﺪﻡ ﺑﺎﻣﺎﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺳﺖ ................ ﭘﺮﭼﻢ ﺑﺎﻻﺍﺍﺍ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 15:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم

ببینم یه نفر رفته دستشویی قلم پاشو میشکنم !!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 13:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 12:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 21:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 18:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 17:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن


دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!



1-گورخرتنهاست ب یادش باشیم



2-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد



حیوان حیوان است دیگر



3-من گورخرم



4-چشات گورخرمیبینه



5-من از اول این ساپورت رو داشتم



گورخر ادای منو درمیاره



6-ب یاد همه گورخران درگذشته!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 16:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/7 - 15:51
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ