یافتن پست: #بی

mary jun
mary jun
من لبخند میزنم
از ته دل می خندم       گاهی مست می کنم...
تا همه بدانند بی تو ملالی نیست!!!
اما دلم می گوید: چ ناشیانه تمرین می کنی هر لحظه
( شکسته نشدن )
   را..!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:44
+3
mary jun
mary jun
غصه هایت ک ریخت تو هم همه را فرامش کن
دلت را بتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین
بگذار همان جا بماند
فقط از لا ب لای اشتباهاتت ی تجربه را بیرون بکش
قاب کن و بزن ب دیوار دلت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:30
+3
mary jun
mary jun
سکوت محکوم ب بی گناهی
یعنی:
بغض
آه
گریه درون
دیدگاه  •   •   •  1393/01/6 - 11:20
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بی اتفاق تازه ای امسال هم گذشت
کی می شود به نام تو تحویل سال من ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:32
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
بهار
بی تو
دروغ سیزده است
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تفاوت دانشگا قبول شدن دخترا و پسرا
.
.
.
.
.
دختر اولی: آخ جون بلاخره دانشگا قبول شدم
دختر دومی: مبارک باشه محیطش چجوریه سطح آموزشیش بالاست؟
دختر اولی: آره خیلی خوبه سطحشم خیلی بالاست از لحاظ اموزش
.
.
.
حالا پسرا
پسر اولی: آخ جون بلاخره دانشگاه قبول شدم
پسر دومی: مبارک باشه دخترم داره؟
پسر اولی: اوف بیا ببین چه دافایی داره حاجی ، اصن هتله لامصب

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:19
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
غم هایی هست که چشمانت را خیس نمی کنند ، دلت را به آتش می کشند ، بی صدا سوختن دردناک است
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:17
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یک روز از من پرسیدی من را بیشتر دوست داری یا دنیا را ؟
قهر کردی و رفتی و نذاشتی که بگم دنیای من تویی

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 22:10
+4
xroyal54
xroyal54
این روزها ...

این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!

شرمنده ام اما...

این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه شده است

این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم

این روز ها از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط

فقط 313نفر فاصله داریم

این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،

برایت دعا کنیم

دنیای این روز های ما اینگونه است

وتا تو نیایی...

بیا ...

بیا ....

بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد
Photo: ‎این روزها ...<br />
<br />
این روزها سرگرم دنیا شده ایم !!!<br />
<br />
شرمنده ام اما...<br />
<br />
این روزها یاری ات در میان ادمیان غریبه  شده است<br />
<br />
این روزها تورا ...تورا که بهانه ی حیاتی از یاد برده ایم<br />
<br />
این روز ها  از خاطرمان برد ه ایم 1174سال است تا ظهور فقط<br />
<br />
فقط 313نفر فاصله داریم<br />
<br />
این روزها از یاد برده ایم برای با تو بودن کافیست به یادت باشیم ،<br />
<br />
برایت دعا کنیم<br />
<br />
دنیای این روز های ما اینگونه است<br />
<br />
وتا تو نیایی...<br />
<br />
بیا ...<br />
<br />
بیا ....<br />
<br />
بیا تا روزهایمان رنگی بگیرد‎
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ