یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خونه ما عطسه کنی کسی نمیگه عافیت باشه
همه میگن بیا ، بفرما ، لُخت گشتی سرما
خوردی |:
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:34
+3
xroyal54
xroyal54


فاطمه یعنی تمام سرنوشت
میگوید لبخند او باغ بهشت
فاطمه یعنی تمام هستی ام
فاطمه یعنی شراب مستی ام
فاطمه یعنی همه آیین من
فاطمه یعنی مدال اهل بیت
ذکر روز ماه و سال اهل بیت....
Photo: ‎فاطمه یعنی تمام سرنوشت<br />
میگوید لبخند او باغ بهشت <br />
فاطمه یعنی تمام هستی ام<br />
فاطمه یعنی شراب مستی ام <br />
فاطمه یعنی همه آیین من<br />
فاطمه یعنی مدال اهل بیت<br />
ذکر روز ماه و سال اهل بیت....‎


دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره تو  استاتوس زده لباسای عیدم انقدر قشنگه..!
من نه کاری به اون ۶۷نفری که لایک کردن دارم،
نه اون ۳۰ و خرده ای نفری که کامنت گذاشتن.،،
من فقط به نیت اون ۵ تا احمقی که اینو اشتراک گذاری کردن، ۵بار سرمو کوبیدم به دیوار!
.
.
.
.
.
.
.
ینی تنها چیزی که الان منو آروم میکنه اینه که گزینه حمله نظامی هنوز رو میز اوباماس

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردم دارن واسه عید جوری برنامه ریزی می کنن
که هم بتونن کنسرت ابی رو برن ، هم آرش ، هم یه سر ونیز رو ببینن!!

من دغدغه ی فکریم اینه که سریال پایتخت3 رو
جوری ببینم که به باب اسفنجی دیدنم لطمه نزنه ! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:18
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ:
ﻣﻦ ﺟﺴﺪ رﻭ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﻫﻤﻮﻧﺠﺎ ﭘﻮﻟﻮ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ !
ﻫﯿﭽﯽ ﻃﺮﻑ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﻗﺮﺍﺭﻣﻮﻥ ﻋﻮﺽ ﺷﺪ !!
ﺩﻓﻨﺶ ﮐﻦ ﻓﻘﻂ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﻗﻄﻊ ﮐﻦ ﺑﯿﺎﺭ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﺎ مطمئنن ﺸﻢ ﮐﺸﺘﯿﺶ :|
کرک و پرم ریخت ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻡ
:))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 21:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دماغتو بگیر و سعی کن برای ۸ ثانیه بگی ممممممممممممممممم











اگه خفه میشدی برام پیام بفرست تا آمار دستمون بیاد

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

گفت : دعا کنی، می آید؛


گفتم : آنکه با دعایی بیاید به نفرینی میرود؛


خواستی بیایی،


با دعا نیا، با دل بیا ...!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میخواد به بعضیام بگم اینقد میری حموم خودتو میشوری, ادکلن میزنی خوشبو بشی خوبه ها, ولی ی دفه هم چشماتو بشور واقعیتای دورو برت رو ببین, یکمم بو انسانیت بگیر, قول میدم ادمتر حسابت کنن...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:14
+3
mary jun
mary jun
برای خودم مردی شده ام.....
این روز ها در سکوت سر سخت...
بی صدا گریه می کنم....
ولی !
دنیا مواظبم باش....
قلبم هنوز زنانه می تپد.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 20:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 19:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ