یافتن پست: #بی

fereshte
fereshte
از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟  گفت: چهار اصل  1-دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم  2- دانستم که خدا مرا میبیند  پس حیا کردم  3- دانستم که کار مرا دیگری انجام نمیدهد پس تلاش کردم  4-دانستم که پایان کار من مرگ است پس مهیا شدم   
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 14:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 13:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 13:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وضعیتم اینطوریه که :

قبل از حموم رفتن یه لیوان آب میوه پر میکنم و میذارم روی میز و بعدش میرم دوش میگیرم و میام بیرون!

اونوقت یهو با تعجب به لیوان روی میز نگاه میکنم و میگم: عــــه! مرسی عزیزم بازم که برام آب میوه گذاشتی! و…با لذت خاصی میخورم!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 13:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بسلامتی اونایی که این روزاشون به تظاهر می گذره . . .

تظاهر به بی تفاوتی . . .

تظاهر به بی خیالی . . .

به شادی . . .

به این که دیگه چیزی مهم نیست . . .

ولی فقط خودشون می دونن چقدر سخت می گذره!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ

ﺩﯾﮕﻪ ﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ ﻭ ﺟﻤﻌﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺭﻭﺯ ﻣﺰﺧﺮﻑ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﯼ ﻓﻘﻂ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ

ﺷﺐ ﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺻﺒﺢ ﺑﺸﻪ

ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺭﻭ ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ ﯾﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻃﺮﯼ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺮﺍﺕ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ

یه شارژ دو تومنی برای یک ماه کافیه

ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺘﯽ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻫﻢ ﻟﺬﺕ ﻧﺪﺍﺭﻩ

ﻣﻮﺯﯾﮏ ﻫﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﺩﯾﮕﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﯼ

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺳﺨﺘﺮ ﺍﺯ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﯽ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﺎﺷﯽ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ . . .

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

قانون جاذبه آدما میگه:
.
.
.
.
.
.
.
برای داشتن "هانی" شما احتیاج به مقادیری"مانی" دارید...!
به عبارتی هرکی مانیش بیش هانیش بیشتر....

:)

دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ژلوفن میگه:
غلط کرده سرت درد میکنه مگه من مردم؟
در صورتی که استامینوفن فقط میگه توکل به خدا ببینم چی میشه
:
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:38
+2
mary jun
mary jun
من    " کوهی  "   از دردم
بیا مرا در آغوش بگیر
بگذار تمام غم هایم در عظمت آغوشت   "  کاه   "   شود ....!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:20
+4
mary jun
mary jun
"      بیا بغلم    "
ب راستی چ سحر و جادویی ست در این دو کلمه ؟
ک شنیدنش در اوج غم ها عجیب آدم را آ
رام می کند
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/4 - 12:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ