یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از افتخارات دوران ابتدایی من اینه که مبصر کلاس بودم

وقتی کسی درس نمره کم میگرفت معلم به من میگفت :

.

.

.


.


ببرش دفتر بگو که درس نخونده !

اون لحظه حس پلیس بین المللو داشتم :)

چه فازی داشت لا مصب !

البته فوشایی که از بچه ها میخوردم رو نادیده میگرفتم !!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 15:39
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاکستان بچه ها صبحا که میخوان برن مدرسه مادرشون میدوئه دم در بهشون میگه "بیا مادر... دوتا نارنجک ئه... بذا کیفت زنگ تفریح بچه ها میارن هوس نکنی" :-))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 14:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرای الآن چندسال دیگه که زن و بچه دار شدن، کاری به کولر و بخاری ندارن،
شبا از خواب بیدار میشن و میرن مودمو خاموش میکنن دوباره میخوابن!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 13:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



مراقب بعضی "یک ها" باشیم.
گاهی با "یک" کلام قلبی آسوده و آرام می گردد.
گاهی با "یک" قطره لیوانی لبریز می شود.
گاهی با "یک" بی مهری دلی می شکند.
گاهی با "یک" کلمه یك انسان نابود می شود.
مراقب بعضی "یک ها" باشیم.
در حالی که ناچیزند، همه چیزند…



دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 13:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 13:22
+1
fereshte
fereshte
عشق مثل آبه   میتونی تو دستات قایمش کنی ولی یه روز دستاتو باز میکنی میبینی همش چکیده بی اینکه بفهمی دستت پر از خاطرست.  (شکسپیر)
دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 03:28
+5
fereshte
fereshte
دلگیر نشو از آدمها... نیش زدن طبیعتشان است.  سالهاست به هوای بارانی میگویند : خراب...!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 03:21
+5
fereshte
fereshte
چه رسم جالبیست  محبتت را میگذارند پای احتیاجت  صداقتت را میگذارند پای سادگیت  سکوتت را میگذارند پای نفهمیت   نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت  و وفاداریت را میگذارند پای بی کسیت  و آنقدر تکرار میکنند که تو   باورت میشود  که تنهایی و بیکس و  محتاج...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/3 - 01:47
+2
mary jun
mary jun
ب آقای شهردار  بگویید این قدر عوض نکنند رنگ و روی این شهر لعنتی را....
                          این پیاده رو ها....
میدان ها...
                     رنگ و روی دیوار ها....
   "خاطراتم   "دارند از بین می روند !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/2 - 15:17
+4
mary jun
mary jun
بی وفا باشی شکایت میکنند
                             با وفا باشی خیانت میکنند
مهربانی گرچه آیین خوشیست
                              مهربان باشی رهایت میکنند
دیدگاه  •   •   •  1393/01/2 - 11:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ