یافتن پست: #بی

mary jun
mary jun
گریه شاید زبان ضعف باشد
شاید کودکانه
شاید بی غرور
اما هر وقت گونه هایم خیس میشود
میفهمم
ک
ن ضعیفم
ن کودکم
بلکه پر از احساسم...
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 12:13
+3
mary jun
mary jun
گاهی عمر تلف میشود ب پای ی احساس !
گاهی احساس تلف میشود ب پای عمر  !
و چ عذابی میکشد کسی ک هم عمرش تلف میشود هم احساسش ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 12:10
+3
mary jun
mary jun
میدونی قشنگترین احساس چ وقتیه  !؟
وقتی بر میگردی یواشکی ب عشقت نگاه نی....
میبینی  اونم داشته بهت نگاه میکرده......!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 12:06
+3
mary jun
mary jun
آن سوی تنهایی
بهانه هایت برای رفتن چ بچگانه بود
چ بیقار بودی زودتر برو    ی
از دلی ک روزی بی اجازه وارد آن شده بو د   ی
من سوگوار نبودنت نیس   تم
من شرمسار این همه تحم   لم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:52
+1
mary jun
mary jun
ز بیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم
مزن لاف مروت را ک من مردی نمیبینم
منم آن چوب سرگردان ب ساحل میرسم
زیرا
درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:30
+2
mary jun
mary jun
باران همیشه میبارد....
اما مردم ستاره رت بیشتر دوست دارند....
نا مردیست آن همه اشک را
                 ب یک چشمک فروختن...
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:27
+2
mary jun
mary jun
خدایا هیچ تنهایی رو آنقدر تنها نکن.....
                       ک ب هر بی لیاقتی بگ ...
                                                                                 عشششقم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:21
+2
mary jun
mary jun
من دیوانه ی آن لحظه ای هستم ک تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم!
عشق من "بوسه با لجبازی  "  بیشتر میچسبد !
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:19
+2
mary jun
mary jun
هی - - - - - - - سسسسسسسسس...
عش - - -قم در آغ - -وش دی -- -  -گری-----خوابی - - - ده است - -
مبادا بی - - -دار ش - ود وج - -دانش"
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طلاعیه نوروزی :

هرکس عیدی مرا قبل از تحویل سال بدهد از 20 درصد جایزه خوش حسابی برخوردار می شود!

هر پنج هزار تومان یک امتیاز !
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:08

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ