mary jun
گریه شاید زبان ضعف باشد
شاید کودکانه
شاید بی غرور
اما هر وقت گونه هایم خیس میشود
میفهمم
ک
ن ضعیفم
ن کودکم
بلکه پر از احساسم...
mary jun
گاهی عمر تلف میشود ب پای ی احساس !
گاهی احساس تلف میشود ب پای عمر !
و چ عذابی میکشد کسی ک هم عمرش تلف میشود هم احساسش ...!
mary jun
میدونی قشنگترین احساس چ وقتیه !؟
وقتی بر میگردی یواشکی ب عشقت نگاه نی....
میبینی اونم داشته بهت نگاه میکرده......!
mary jun
آن سوی تنهایی
بهانه هایت برای رفتن چ بچگانه بود
چ بیقار بودی زودتر برو ی
از دلی ک روزی بی اجازه وارد آن شده بو د ی
من سوگوار نبودنت نیس تم
من شرمسار این همه تحم لم
mary jun
ز بیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم
مزن لاف مروت را ک من مردی نمیبینم
منم آن چوب سرگردان ب ساحل میرسم
زیرا
درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم
mary jun
باران همیشه میبارد....
اما مردم ستاره رت بیشتر دوست دارند....
نا مردیست آن همه اشک را
ب یک چشمک فروختن...
mary jun
خدایا هیچ تنهایی رو آنقدر تنها نکن.....
ک ب هر بی لیاقتی بگ ...
عشششقم
mary jun
هی - - - - - - - سسسسسسسسس...
عش - - -قم در آغ - -وش دی -- - -گری-----خوابی - - - ده است - -
مبادا بی - - -دار ش - ود وج - -دانش"