یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک...

شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک...

آسمان آبی و ابر سفید

برگهای سبز بید

عطر نرگس , رقص باد

نغمه شوق پرستوهای شاد

خلوت گرم کبوترهای مست

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روزگار...

سال جدیدت تا آخر بهاری... عیدت مبارک@};-

دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:07
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
۴ دعای تحویل سال:

اول :دعا برای ظهور آن بی مثال

دوم :تمام ملت بی ضرر و بی ملال

سوم :رسیدن ما به قله های کمال

چهارم :تمام جیب ها پر ز پول اما حلال
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:05
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:00
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
-system
2-sound card
3-cpu
4-super i/o
5-cd driver
6-syntax
7-sbs
اینم هفت سین ما بچه های کامپیوتر
عیدتون بی error و شادی هاتون compelet....
:x
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا رفته بودیم بازار: دیدم این جنسه چقدر به چشمم آشنا میاد
دیدی یکی رو تو خیابون میبینی ولی انگار قبلا جایی دیدیش از مامانم پرسیدم این کیه
میگه پسته
گفتم بابا لامصب بعد از گرون شدنش چه تیپی زده تو مغازه ها
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 10:22
+1
fereshte
fereshte
شب بخیر {-60-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:43
+2
fereshte
fereshte
آمدی چه زیبا... گفتم دوستت دارم ... چه صادقانه پذیرفتی...چه غریبانه... آغوشم برایت باز شد...چه ابلهانه...باتو خوش بودم  چه کودکانه... همه چیزم شدی   چه زود....به خاطر یک کلمه مراترک کردی... چه نا جوانمردانه...نیازمندت شدم  چه حقیرانه... واژه ی قریب خدانگهدار به میان آمد  چه بی رحمانه... و من سوختم و من سوختم و من........  و لعنت به من..........................
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:32
+4
fereshte
fereshte
چه فرقی میکند ساعت را به عقب بکشم وقتی حسرت هایم تکراریست   وقتی نگاهت بر نمیگردد وقتی صدایت دیگر مرانمیخواند     چه فرقی میکند این عقربه ها  برگردند وقتی ثانیه به ثانیه اش  بی کسی است   وقتی چشمان خیره ام سالها برای گذشتن همین دقایق وقت گذاشته اند
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 03:20
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ